Jak zagwarantować sobie sukces w sprzedaży?
Dobry sprzedawca to taki, który doskonale potrafi wykorzystać swoje umiejętności podczas kontaktu z klientami i zachęcić ich do kupna oferowanego produktu lub usługi.

Odpowiednie umiejętności można zdobyć na kursach sprzedażowych, niezbędne jest jednak również zachowanie odpowiedniej postawy podczas rozmowy z klientem, a także doświadczenie i umiejętność dostosowywania sposobu działania do aktualnej sytuacji.
Podstawą skutecznej, efektywnej sprzedaży jest jednak zawsze wiedza. To właśnie dlatego coraz więcej firm oferuje różnorodne szkolenia sprzedażowe, które pozwalają ich uczestnikom pozyskać niezbędne informacje, które mogą później wykorzystać w praktyce. Warto zdecydować się na udział w takim szkoleniu – może ono wpłynąć na znaczną poprawę wyników sprzedaży, dzięki czemu okaże się doskonałą inwestycją.
Dobry sprzedawca musi zawsze wiedzieć, o czym mówi. Przed rozpoczęciem negocjacji należy więc pozyskać wiedzę odnośnie produktu lub usługi, którego dotyczy rozmowa. Sprzedawca powinien być w stanie odpowiedzieć na szczegółowe pytania rozmówcy, powinien także orientować się w obecnej sytuacji na rynku w określonej branży.
Umiejętność rozmowy z klientem to kolejna rzecz, która cechuje dobrego sprzedawcę. Powinien umieć poprowadzić rozmowę w taki sposób, aby uzyskać zamierzony cel i zadowolenie klienta. Należy zawsze słuchać tego, co klient ma do powiedzenia, odpowiadać na jego pytania i nie lekceważyć jego wypowiedzi. Klient, którego słowa nie są uważane za istotne, a wypowiedzi przerywane w połowie, prawdopodobnie poczuje się zirytowany i zrezygnuje z dalszej rozmowy, bądź też będzie do sprzedawcy nastawiony negatywnie.
Sprzedawca w kontakcie z klientem powinien być nastawiony pozytywnie – nic tak nie zniechęca klientów do zakupów, jak niezadowolenie widoczne na twarzy sprzedawcy i słyszalne w jego tonie głosu. Komunikacja niewerbalna ma bardzo duży wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez rozmówców – podczas negocjacji warto więc zachować optymizm i entuzjazm.
Odwiedź ten dział.
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej