Klient w dobrych rękach
Uniknięcie tego rodzaju sytuacji jest priorytetem dla przedsiębiorstw pragnących działać na rynku i zyskać na lojalności swoich klientów. Oferowanie wysokiej jakości produktów nie wystarcza, trzeba dodatkowo wykazywać się zainteresowaniem potrzebami kupujących oraz ich wygodą, a także indywidualnym traktowaniem.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
W najlepszym interesie firmy jest posiadanie wyszkolonych pracowników, którzy potrafią zaradzić kryzysowej sytuacja i uchronić przedsiębiorstwo przed stratami i kłopotami prawnymi. Wiedzą, jak przekonać klientów, że są w stanie naprawić wyrządzone szkody i jednocześnie obiecują, że zaistniała sytuacja więcej się nie powtórzy.
To znacznie więcej niż potrafi zaoferować większość współczesnych firm, które nie przyznają się do błędów i nie zwracają uwagi na roszczenia klientów. Taki poziom braku zainteresowania jest jedną z cech, jakie odstraszają konsumentów, zwłaszcza usług i towarów, za które muszą sporo zapłacić.
Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej