Komunikacja w biznesie szkolenie
Efektywna komunikacja ma kluczowe znaczenie w kontaktach biznesowych i w kształtowaniu atmosfery w miejscu pracy. Jeśli rozmowy z potencjalnymi klientami czy kontrahentami nie przynoszą spodziewanych rezultatów albo nie umiesz utrzymywać dobrych relacji ze swoimi współpracownikami, komunikacja w biznesie szkolenie może okazać się doskonałym rozwiązaniem.

Komunikacja w biznesie szkolenie
Szkolenie z komunikacji w biznesie skupia się na wszystkich elementach prawidłowej komunikacji, począwszy od właściwego doboru słów, aż po świadome wykorzystywanie komunikacji niewerbalnej. Wielu z nas nie ma pojęcia o tym, jak duży wpływ na odbiór naszej wypowiedzi ma gestykulacja czy odpowiednia tonacja głosu. Podczas szkolenia można nauczyć się używania tych narzędzi w celu wpływania na emocje rozmówcy.
Drugi ważny cel szkolenia to identyfikacja i wyeliminowanie najpowszechniejszych barier w komunikacji. Są to przeszkody, które utrudniają codzienne rozmowy, a z których obecności bardzo często nawet nie zdajemy sobie sprawy.
Może to być na przykład brak umiejętności słuchania argumentów drugiej strony, czy zbyt agresywny ton wypowiedzi. Prowadzący szkolenie pomogą rozpoznać te problemy i przedstawią skuteczne metody wykluczenia ich wpływu na efektywność komunikacji.
Zapraszamy.
Komunikacja w biznesie szkolenie uczy również właściwych metod prowadzenia rozmowy w sytuacjach stresowych. Stres to nieodłączny element codziennych rozmów biznesowych, nie powinien jednak stanowić przeszkody w skutecznej komunikacji. Jeśli nauczymy się nad nim panować, z pewnością wpłynie to pozytywnie zarówno na relacje z klientami, jak i partnerami biznesowymi.
Szkolenie z komunikacji w biznesie jest kierowane do wszystkich tych, którzy chcą poprawić jakość swojego życia zawodowego. Umiejętna komunikacja przekłada się na lepszą atmosferę w miejscu pracy, a ta z kolei decyduje o naszej efektywności. Większa wydajność w pracy zazwyczaj skutkuje większymi zarobkami, nie trudno więc zrozumieć, że szkolenie to tak naprawdę bardzo opłacalna inwestycja, która powinna się szybko zwrócić.
Niezakłócona jakimkolwiek szkodliwym czynnikiem komunikacja w środowisku pracy w dość znaczący sposób wpływa na optymalną organizację stanowisk pracy i roli każdego z pracowników w zespole. Bez odpowiedniej komunikacji nie możliwe jest zintegrowanie pracowników pomiędzy sobą, a także ich prawidłowe relacje z przełożonymi.
Dlatego też udział w szkoleni z zakresu komunikacji w biznesie każdemu pomoże w pozyskaniu niezwykle praktycznych umiejętności z efektywnej komunikacji. Takie szkolenie ma przede wszystkim do realizacji dwa cele. Pierwszym z nich jest poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji w zespole, kolejnym natomiast nabycie ważnej umiejętności jaką jest sprawne identyfikowanie sytuacji, szczególnie tych konfliktowych wraz z ich efektywnym rozwiązaniem.
Szkolenie ze skuteczniej komunikacji w biznesie dosłownie w niewielkim stopniu opiera się na zajęciach czysto teoretycznych. Organizatorzy bowiem przede wszystkim skupiają się na stronie praktycznej takiego szkolenia. Zdecydowanie najwięcej czasu ( nawet około 90%) w czasie szkolenia poświęca się na warsztaty, scenki i gry strategiczne.
W szkoleniach pojawiają się niezwykle skuteczne i edukacyjne elementy takie jak burza mózgów, gry symulacyjne, liczne dyskusje, stadium przypadku, odgrywanie ról, interaktywne prezentacje akwarium oraz ćwiczenia zarówno grupowe, jak i indywidualne. Najważniejsze tematy, jakie powinny pojawić się na absolutnie każdym szkoleniu ze skutecznej komunikacji w biznesie przestawione zostały poniżej.
- Czym jest i jakie cechy posiada efektywnie pracujący zespół.
- Jak wspomagać poszczególne fazy rozwoju zespołu.
- Wspólna wizja i cele, jako podstawa spójnego i skuteczne pracującego zespołu.
- Jak efektownie zwiększyć potencjał poszczególnych członków zespołu.
- Rola komunikacji interpersonalne we współpracującym ze sobą zespole.
- Zasady komunikanci niewerbalnej, czyli tak zwanej mowy ciała.
- Normy zgodnej współpracy w zespole.
- Techniki pomocne w rozwiązywaniu konfliktów zespołowych.
Jak prawidłowo przeprowadzać proces komunikacyjny?
Aby zostać właściwie zrozumianym, a co najważniejsze, aby u odbiorcy komunikatu osiągnąć zamierzony skutek, należy spełnić szereg warunków. W pierwszej kolejności należy zidentyfikować rozmówcę. Wszystko po to aby odpowiednio dobrać język komunikatu.
W dalszej kolejności należy zwrócić uwagę chociażby na to czy nie występują szumy komunikacyjne, które mogłyby skutecznie zakłócić cały proces komunikacji. Podczas formułowania konkretnego komunikatu bardzo ważne jest to, aby cały czas panować zarówno nad językiem werbalnym jak i niewierbalnym. Poprzez niewłaściwą pozycję ciała czy też nadmierną gestykulację można bowiem czasem zostać niewłaściwie zrozumianym.
Dla kogo jest szkolenie i co można zyskać?
Komunikacja w biznesie szkolenie takie przewidziane jest dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w życiu zawodowym, niezależnie od tego czy swoją karierę wiąże z prowadzeniem firmy czy etatem w korporacji.
Program szkolenia biznesowego został skonstruowany w taki sposób, aby w skondensowanych dawkach wiedzy przeplatanych ćwiczeniami praktycznymi przekazać jak najwięcej przydatnych informacji. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu udoskonali swoje umiejętności komunikacyjne, co z pewnością przełoży się na sukces w życiu zawodowym.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej