Negocjacje – klucz do sukcesu w handlu

Negocjacje mają ogromne znaczenie dla każdego przedsiębiorcy. Umiejętność negocjacyjna w handlu pozwala sprzedać swoją ofertę na warunkach korzystnych dla oferenta. Głównym celem opisywanego szkolenia jest zapoznanie wszystkich biorących w nim udział uczestników z technikami, sposobami, narzędziami, a w końcu metodami prowadzenia handlowych negocjacji. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza teoretyczna, która w następnym etapie, poprzez intensywne ćwiczenia, zostanie przekuta w praktyczne doświadczenie, tak by uczestnicy byli w stanie wykorzystać treści ze szkolenia w swojej działalności na rynku.

zdjęcie - Negocjacje – klucz do sukcesu w handlu

 

Negocjacje mają ogromne znaczenie dla każdego przedsiębiorcy. Umiejętność negocjacyjna w handlu pozwala sprzedać swoją ofertę na warunkach korzystnych dla oferenta. Głównym celem opisywanego szkolenia jest zapoznanie wszystkich biorących w nim udział uczestników z technikami, sposobami, narzędziami, a w końcu metodami prowadzenia handlowych negocjacji.

Uczestnikom zostanie przekazana wiedza teoretyczna, która w następnym etapie, poprzez intensywne ćwiczenia, zostanie przekuta w praktyczne doświadczenie, tak by uczestnicy byli w stanie wykorzystać treści ze szkolenia w swojej działalności na rynku.

Pełny program szkolenia realizowany jest w ciągu dwóch dni roboczych w ciągu 16 godzin (dwie sesje ośmiogodzinne). Szkolenie realizowane jest w niewielkich grupach, tak by trenerzy i nauczyciele prowadzący działania szkoleniowe mogli poświęcić odpowiednią ilość swojego czasu każdemu z uczestników kursu.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jeśli chcesz ulepszyć swoje zdolności negocjacyjne, przejąć kontrolę nad rozmową oraz czuć się pewnie podczas prowadzenia negocjacji handlowych,  zapraszamy do udziału w szkoleniach z negocjacji, finalizacji sprzedaży, szkoleniach handlowych.

Kurs negocjacji dla handlowców w swoim programie zawiera następujące punkty:

  • Rola motywacji w negocjacjach handlowych. Zasady motywowania ludzi.
  • Typy klientów wedle stosowanych przez nich strategii kupowania. Typy osobowości klientów, ich style zachowań i dostosowane do nich zasady postępowania.
  • Wywieranie wpływu na ludzi. Reguły wpływu i oparte na nich techniki.
  • Trzy style negocjowania: styl miękki, twardy i rzeczowy. Charakterystyka stylu rzeczowego.
  • Główne etapy procesu negocjacji handlowych.
  • Nawiązanie kontaktu z klientem i wstęp do rozmowy handlowej.
  • Zadawanie pytań - podstawowa metoda poznania potrzeb klienta.
  • Przedstawienie oferty. Zasady prezentacji handlowej.
  • Korzyści - to, co naprawdę sprzedaje się klientowi.
  • Rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w negocjacjach handlowych.
  • Jawne i ukryte obiekcje klientów.
  • Techniki eliminowania obiekcji klientów.
  • Techniki finalizacji negocjacji handlowych.
  • Trudne sytuacje negocjacyjne. Radzenie sobie z agresją i manipulacjami, rozwiązywanie konfliktów. „Strategia przełamania”, usuwająca bariery w negocjacjach.
  • Sprzedaż po sprzedaży.
  • Główne przyczyny porażek w sprzedawaniu.
  • Pożądane cechy sprzedawcy-negocjatora. Kształtowanie wizerunku sprzedawcy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.