Negocjacje – klucz do sukcesu w handlu

Negocjacje mają ogromne znaczenie dla każdego przedsiębiorcy. Umiejętność negocjacyjna w handlu pozwala sprzedać swoją ofertę na warunkach korzystnych dla oferenta. Głównym celem opisywanego szkolenia jest zapoznanie wszystkich biorących w nim udział uczestników z technikami, sposobami, narzędziami, a w końcu metodami prowadzenia handlowych negocjacji. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza teoretyczna, która w następnym etapie, poprzez intensywne ćwiczenia, zostanie przekuta w praktyczne doświadczenie, tak by uczestnicy byli w stanie wykorzystać treści ze szkolenia w swojej działalności na rynku.

     

    Negocjacje mają ogromne znaczenie dla każdego przedsiębiorcy. Umiejętność negocjacyjna w handlu pozwala sprzedać swoją ofertę na warunkach korzystnych dla oferenta. Głównym celem opisywanego szkolenia jest zapoznanie wszystkich biorących w nim udział uczestników z technikami, sposobami, narzędziami, a w końcu metodami prowadzenia handlowych negocjacji.

    Uczestnikom zostanie przekazana wiedza teoretyczna, która w następnym etapie, poprzez intensywne ćwiczenia, zostanie przekuta w praktyczne doświadczenie, tak by uczestnicy byli w stanie wykorzystać treści ze szkolenia w swojej działalności na rynku.

    Pełny program szkolenia realizowany jest w ciągu dwóch dni roboczych w ciągu 16 godzin (dwie sesje ośmiogodzinne). Szkolenie realizowane jest w niewielkich grupach, tak by trenerzy i nauczyciele prowadzący działania szkoleniowe mogli poświęcić odpowiednią ilość swojego czasu każdemu z uczestników kursu.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jeśli chcesz ulepszyć swoje zdolności negocjacyjne, przejąć kontrolę nad rozmową oraz czuć się pewnie podczas prowadzenia negocjacji handlowych,  zapraszamy do udziału w szkoleniach z negocjacji, finalizacji sprzedaży, szkoleniach handlowych.

    Kurs negocjacji dla handlowców w swoim programie zawiera następujące punkty:

    • Rola motywacji w negocjacjach handlowych. Zasady motywowania ludzi.
    • Typy klientów wedle stosowanych przez nich strategii kupowania. Typy osobowości klientów, ich style zachowań i dostosowane do nich zasady postępowania.
    • Wywieranie wpływu na ludzi. Reguły wpływu i oparte na nich techniki.
    • Trzy style negocjowania: styl miękki, twardy i rzeczowy. Charakterystyka stylu rzeczowego.
    • Główne etapy procesu negocjacji handlowych.
    • Nawiązanie kontaktu z klientem i wstęp do rozmowy handlowej.
    • Zadawanie pytań - podstawowa metoda poznania potrzeb klienta.
    • Przedstawienie oferty. Zasady prezentacji handlowej.
    • Korzyści - to, co naprawdę sprzedaje się klientowi.
    • Rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w negocjacjach handlowych.
    • Jawne i ukryte obiekcje klientów.
    • Techniki eliminowania obiekcji klientów.
    • Techniki finalizacji negocjacji handlowych.
    • Trudne sytuacje negocjacyjne. Radzenie sobie z agresją i manipulacjami, rozwiązywanie konfliktów. „Strategia przełamania”, usuwająca bariery w negocjacjach.
    • Sprzedaż po sprzedaży.
    • Główne przyczyny porażek w sprzedawaniu.
    • Pożądane cechy sprzedawcy-negocjatora. Kształtowanie wizerunku sprzedawcy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.