O poziomie skuteczności komunikacji
Przedsiębiorcom, który dostrzegają problemy komunikacyjne w swojej firmie, zaleca się bliższe przyjrzenie interakcjom i relacjom między pracownikami, które to mogą być źródłem spadku efektywności działania zespołu i działu.

Przedsiębiorcom, który dostrzegają problemy komunikacyjne w swojej firmie, zaleca się bliższe przyjrzenie interakcjom i relacjom między pracownikami, które to mogą być źródłem spadku efektywności działania zespołu i działu. Najczęściej dzieje się tak przy zatrudnianiu nowych pracowników bądź restrukturyzacjach związanych z rozwojem firmy. Pojawiają się nieznajomi, którzy mogą mieć problem z wdrożeniem się, bądź awansowane są osoby powszechnie mało lubiane kosztem tych, które wzbudzają powszechną sympatię, jednak nie posiadają odpowiednich kompetencji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Podstawą efektywnej pracy zespołu jest skuteczna komunikacja. Poznaj zasady i narzędzia ułatwiające komunikację. Odważniej i efektywniej buduj relacje biznesowe. Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach: komunikacja w biznesie szkolenie, szkolenie z asertywności, szkolenie - motywacja.Gdy kłótnia rodzi kłótnię
Jeżeli często dochodzi między pracownikami do sporów, bądź pracodawcę dochodzą słuchy o częstych skargach na kierowników, oznaczać to może wewnętrzny konflikt, mobbing albo też błędną komunikację. Jeżeli jest się pewnym umiejętności podwładnych, nie wykryto żadnych oznak prześladowania ani nękania psychicznego, oznaczać to może konflikty interpersonalne. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie pracowników na grupowe bądź indywidualne – w zależności od bieżącej potrzeby – szkolenie z efektownej komunikacji.
Celem takich kursów jest nauczenie uczestników, jak wygląda cały proces, gdzie się zaczyna, z czego się składa, jak się kończy oraz – co najważniejsze – w jakich momentach może zostać zakłócony. Po zapoznaniu się z tymi zagadnieniami, ćwiczą oni metody skuteczniejszego porozumiewania się, wyrażania własnych poglądów w mniej agresywny sposób, a także lepszego, głębszego zrozumienia tego, co starają się przekazać inni. Po ukończeniu takiego szkolenia pracownicy powinni być w stanie samo określić, gdzie pojawia się problem i starać się go rozwiązać poprzez rozmowę i refleksję nad własnym zachowaniem.
Jest to kluczowa umiejętność do udanej pracy zespołowej, gdzie efekt końcowy uzależniony jest od umiejętności i zdolności współpracy między wszystkimi jego członkami. Nie powinien się on ograniczać do wypełniania poleceń kierownictwa i jak najszybszego i najprostszego sposobu na wyrwanie się z obowiązków i zajęcie czymś dużo bardziej “pożytecznym”.
Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej