Rozwiązywanie konfliktów kurs
W każdej firmie może zdarzyć się sytuacja konfliktowa. Aby dobrze zarządzać pracownikami należy poznać przyczyny powstawania konfliktów oraz sposoby jak im zapobiegać. Najważniejsze jest by poznać przyczynę konfliktów w pracy.

Rozwiązywanie konfliktów kurs
Może to być różnica charakterów pomiędzy współpracownikami oraz niezrozumienie przekazywanego komunikatu. Często zdarza się, że informacja zostaje przekazana niewłaściwie, przez co niepotrzebnie tworzy się problem. Wiele firm ma kłopot z rotacją pracowników. Jest to jeden z pierwszych sygnałów, że w firmie dzieje się źle.
W przypadku złego sposobu komunikowania się w zespole pracowniczym panuje zła atmosfera, a to przekłada się na nieefektywne wykonywanie zadań przez podwładnych. Napięta atmosfera sprzyja powstawaniu wielu niepotrzebnych konfliktów oraz zmniejsza zdecydowanie motywację do pracy.
Sposoby na rozwiązywanie konfliktów w pracy
Istnieje wiele sposobów mniej lub bardziej skutecznych przy rozwiązywaniu konfliktów. Jednym ze sposobów jest tak zwane unikanie. Polega ona na udawaniu, iż konflikt nie istnieje. Ten sposób sprawia, że konflikt się nie rozwiązuje, ale rozciąga się w czasie. Nie jest to więc skuteczne działanie. Kolejną strategią jest kompromis. Jest to strategia dosyć skuteczna.
Pozwala na szybsze rozwiązanie problemów. Najważniejsze w tej strategii jest to, by uzyskać porozumienie korzystne dla obu stron. Równie dobrym rozwiązaniem konfliktu jest strategia współpracy. Dzięki niej obie strony konfliktu mogą zrealizować swoje plany, dzięki czemu nie ma strony pokrzywdzonej.
Zapraszamy.
Aby skutecznie rozwiązać każdy konflikt w firmie należy przyjąć, że takie sytuacje się zdarzały, zdarzają i będą zdarzać. Przyjęcie sytuacji konfliktowych obiektywnie i bez zbędnych emocji pozwoli na wdrożenie odpowiedniej strategii jak najszybciej.
Dobrym pomysłem jest udział w szkoleniach, które pomogą poznać przyczyny konfliktów w pracy i sposoby radzenia sobie z nimi. Rozwiązywanie konfliktów kurs to sposób nie tylko dla właścicieli i kierowników, ale również dla zwykłych pracowników.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM…Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej