Rozwiązywanie konfliktów warsztaty
Konflikty to stały element naszej codzienności. Wszędzie tam, gdzie pojawiają się różnice zdań, czy interesów, pojawiają się również konflikty. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie całkowicie wyeliminować ich ze swojej codzienności.

Rozwiązywanie konfliktów warsztaty
Możemy jednak nauczyć się rozwiązywać je w taki sposób, by przynosiły nam korzyści i nie wpływały negatywnie na nasze samopoczucie. Służą temu rozwiązywanie konfliktów warsztaty, które z dnia na dzień cieszą się coraz większą popularnością.
Warsztaty zostały stworzone z myślą o wszystkich, którzy mają trudności z konstruktywnym rozwiązywaniem konfliktów. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, by zauważyć, że takich osób wokół nas nie brakuje. Zawzięte trwanie przy swoich racjach, agresja, czy nie słuchanie argumentów drugiej strony na pewno temu nie sprzyjają. Uczestnicy warsztatów uczą się rozwiązywania sporów w o wiele skuteczniejszy sposób.
Co ciekawe, nie ma jednej strategii rozwiązywania konfliktów, która niezawodnie sprawdza się w każdym przypadku. Prowadzący rozwiązywanie konfliktów warsztaty przedstawiają różne techniki tak, by każdy miał możliwość wyboru takiej, która najbardziej odpowiada jego predyspozycjom i temperamentowi.
Wszyscy uczestnicy uczą się panować nad swoimi emocjami i unikać agresywnych reakcji nawet w najbardziej stresujących sytuacjach.
To kluczowy element rozwiązywania sporów. Kłótnie same w sobie są źródłem ogromnego stresu i negatywnie wpływają na nasze samopoczucie. W związku z tym należy dążyć do rozwiązywania konfliktów bez krzyków i podnoszenia głosu.
Zapraszamy.
Warsztaty z rozwiązywania konfliktów to bardzo ważny element szkolenia menadżerów i kadry zarządzającej. To od ich umiejętności zależą relacje wśród współpracowników. Umiejętne rozwiązywanie konfliktów w zespole przekłada się na lepszą atmosferę w miejscu pracy, a ta z kolei na większą efektywność wszystkich pracowników.
Wiedza zdobyta na warsztatach z powodzeniem może być wykorzystywana również w życiu codziennym, zapewniając nam lepsze relacje z bliskimi.
Nie istnieje społeczeństwo, w którym nie występują konflikty. Jest to nieodzowny element życia społecznego oraz działalności biznesowej. Konflikt może powstać z różnych powodów, dlatego może stać się początkiem wypracowywania nowych strategii radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi. W ten sposób konflikt uczy nowych umiejętności i wspólnego radzenia sobie z zaistniałymi sytuacjami konfliktowymi. Osoby, które potrafią zażegnać sytuacje konfliktowe są bardzo cenione w biznesie. Umiejętności tej można się nauczyć biorąc udział w szkoleniach z rozwiązywania konfliktu.
Celem takiego szkolenia jest nabycie umiejętności odnajdywania źródła powstawania konfliktów w biznesie. Szkolenie uczy uczestników jakie są mechanizmy powstawania konfliktów oraz metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Uczestnik warsztatu poznaje również strategie zarządzania konfliktem oraz umiejętności rozwiązywania wszelkich nieporozumień na polu zawodowym. Podczas szkolenia poznaje się również czynniki i różne okoliczności, które sprzyjają powstawaniu konfliktów. Jak się okazuje mogą to być sytuacje, których zupełnie nie uznawaliśmy wcześniej za początki problemów.
Uczestnicy szkolenia poznają wiedzę teoretyczną i uczą się w sposób praktyczny za pomocą kilku metod działania. Wypracowane, skuteczne metody szkoleniowe pozwalają na jak najbardziej efektywne warsztaty. Podczas szkoleń wykorzystuje się takie techniki jak dyskusję na forum, scenki rodzajowe, gry symulacyjne czy też burzę mózgów. Dobrym pomysłem jest również wykorzystywanie interaktywnej prezentacji oraz ćwiczeń w grupach i ćwiczeń indywidualnych z trenerem. Dzięki zastosowaniu tych technik szkolenie kształtuje praktyczne umiejętności radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.
Uczestnicy szkolenia nabywają umiejętności przewidywania oraz rozpoznawania wszelkich początkowych faz konfliktu. Potrafią obiektywnie uczestniczyć w konflikcie, znają swoje własne funkcjonowanie w sytuacjach konfliktu. Potrafią efektywnie współpracować i wypracowywać plany działania i zapobiegania sytuacjom konfliktowym. Dobrą zmianą po szkoleniu jest również nabycie umiejętności wykorzystywania sytuacji konfliktowych do znajdowania nowych rozwiązań, które pozwolą na unikanie konfliktów w przyszłości.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM…Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej