Siła leadów sprzedażowych
Jest to każda jednostka lub firma, która zainteresowana jest produktem danego przedsiębiorstwa i gotowa jest go nabyć. Sprzedawcy nabywają o nich wiedzę na podstawie dobrowolnie wypełnianego formularza zawierającego dane kontaktowe albo też zainteresowani samodzielnie się z nimi kontaktują, w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Dzięki temu są w stanie ustalić, na jakich produktach powinni się skupić, które z nich udoskonalać, aby zadowolić potencjalnych klientów, a które mogą odłożyć na półkę i czasem nawet zrezygnować z dalszej produkcji i dystrybucji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.
Na końcu istnieje grupa osób, która ma potrzeby, które produkt bądź usługa są w stanie zaspokoić, ale jeszcze sami nie wiedzą, że go potrzebują. W takiej sytuacji pozyskiwanie takich klientów może zająć dużo czasu i kosztować sporo pieniędzy, jednak stopniowe zyskiwanie zaufania potencjalnego klienta zawsze opłaca się w dalszej perspektywie, zwłaszcza, gdy stanie się on stałym nabywcą dóbr firmowych.