Każdy z nas wie, jak ważna jest odpowiednia obsługa klienta. Dzięki właściwym standardom jakościowym, możemy znacząco podnieść sprzedaż, ale również sprawić, że zadowolony klient do nas wróci i poleci swoim znajomym i przyjaciołom nasze przedsiębiorstwo. Oczywiście, każdy z nas może narzucić własne standardy obsługi klienta, jednak warto prześledzić ten proces na przykładzie ogromnych korporacji, które ścigają się w podnoszeniu jakości sprzedaży, reklamacji i innych elementów obsługi klienta.
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.
WikiGamma w formacie video.
Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.