Teoretycznie każdy z nas potrafi się komunikować. W praktyce jednak komunikacja to obszar wielu narzędzi, które kształtują relacje biznesowe, porozumiewanie i efektywność. Właśnie dlatego potrzebne są szkolenia z komunikacji interpersonalnej w firmie.
Co daje szkolenie?
Warsztaty z komunikacji interpersonalnej pomogą nam zrozumieć poziomy komunikatu i wykorzystywać je. Ponadto nauczymy się zarządzać rozmową, także tą odbywaną w zespole: kontrolować jej przebieg, nadawać odpowiedni kierunek. Zagadnienie neurolingwistyki nie będzie już dłużej dla nas niejasne: szkolenie nauczy nas programować jego przekaz i odbiór. Z wszelkimi chwytami komunikacyjnymi, które podświadomie na nas wpływają będziemy potrafili sobie doskonale poradzić.
Ponadto szkolenie pomoże menadżerom łagodzić napięcia w firmie i budować porozumienie za pomocą słów, odpowiedniego tonu i gestów. Warto pamiętać, że komunikacja w firmie to fundament jeśli chodzi o efektywność całego zespołu. Nic więc dziwnego, że coraz więcej właścicieli przedsiębiorstw decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej w swoich firmach.
Zwiększona efektywność
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej polecane jest do wszystkich osób, które pragną zwiększyć skuteczność swoich działań. Jeśli pragniemy poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w takich sytuacjach, które wcześniej wydawały nam się trudne, szkolenie jest stworzone dla nas. Dedykowane dla osób mających w firmie wpływ na wewnętrzna komunikację a także dostęp do informacji. Szkolenie idealne dla menedżerów każdego szczebla, kierowników działów komunikacji, osób zaangażowanych we wspólny projekt czy osób, które obsługują klientów.
Cel szkolenia z komunikacji interpersonalnej
Dzięki szkoleniu w naszej firmie nastąpi wzrost wiedzy w zakresie komunikacji. Rozwiną się także nasze umiejętności budowania jej. Poznamy narzędzia i modele, które strukturyzują komunikację w trudnych sytuacjach. Wszystko to przekłada się na zastosowanie umiejetności nabytych w trakcie szkolenia na praktykę zawodową. Rozwkit nastąpi również w naszej świadomości. Będziemy wzmacniać i usprawniać komunikację, świadomie zarządzać sobą, jak i relacjami zawodowymi w naszej firmie czy zespole.