Szkolenie z obsługi klienta

Wielu z nas w czasie codziennych czynności, takich jak robienie zakupów, wizyta w banku czy operatora sieci komórkowej, spodziewa się nie tylko bardzo kulturalnej i miłej obsługi, ale i zrozumienia wszystkich naszych potrzeb i czasem dość skomplikowanych wymagań.

zdjęcie - Szkolenie z obsługi klienta

 

Wielu z nas w czasie codziennych czynności, takich jak robienie zakupów, wizyta w banku czy operatora sieci komórkowej, spodziewa się nie tylko bardzo kulturalnej i miłej obsługi, ale i zrozumienia wszystkich naszych potrzeb i czasem dość skomplikowanych wymagań. Cierpliwość i życzliwość to również cechy niezwykle oporządzane, w przypadku osób pracujących na stanowisku sprzedawcy. Dlatego pojawia się coraz więcej szkoleń, które swoją tematyką obejmują profesjonalną obsługę klienta. Pierwszym zagadnieniem, jakie omawiane jest w czasie takiego szkolenia jest definicja i rola klienta w procesie sprzedażowym. Kolejna tematyka obejmuje zagadnienia związane z pierwszym kontaktem z klientem, jego znaczeniu oraz zasadach komunikacji werbalnej i niewerbalnej na linii klient - sprzedawca.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Kolejnym tematem jest zrozumienie klienta i jego potrzeb. Tu kursanci dość szczegółowo zostaną zapoznani z zasadami zadawania pytań, nauczą się jak budować relację poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów. Prowadzący szkolenie przedstawi także najczęstsze sytuacje w jakich dochodzi do nieporozumień pomiędzy sprzedawcami a klientami. Pokazane zostaną także warianty rozwiązywania oraz zapobiegania takim konfliktom. Duża część zajęć teoretycznych jak i praktycznych szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta obejmuje tematykę związaną z językiem korzyści, czyli jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu dla obu stron rozwiązaniu. Niezwykle ważną częścią szkolenia są zajęcia z prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem, przy zachowaniu jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Bardzo ważna w przypadku sprzedawcy, jest umiejętność radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem, dlatego też tematyka szkoleń z profesjonalnej obsługi klienta dość szczegółowo omawia to zagadnienie. Najczęstszymi tematami pojawiającymi się w tej części szkolenia jest dekalog sprzedawcy pozwalający na radzenie sobie trudnych sytuacjach, techniki zarządzania reklamacjami, jak rozpoznać zażalenie i reklamację czy sposoby rozwiązywania problemowych sytuacji.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.