Telefon narzędziem sprzedaży

Sprzedaż telefoniczna rządzi się swoimi odrębnymi od tej tradycyjnej prawami. Nie jest oczywiście tak, że w przypadku, kiedy towar lub usługa są oferowane przez telefon to nie należy zachowywać się tak samo dobrze, jak w przypadku kontaktu twarzą w twarz.

zdjęcie - (the_title())
     
    Od dawna już można spotkać się z innymi formami sprzedaży niż ta tradycyjna czyli twarzą w twarz. Rozwój narzędzi komunikacyjnych sprawił, że coraz częściej docierają do nas oferty poprzez takie kanału, jak telefon czy Internet. Wskutek tego szkolenia sprzedażowe muszą i obejmują także te zasady i praktyczne porady, które dotyczą obsługi klienta znajdujące się poza wzrokiem sprzedawcy. Warto przy tym pamiętać, że dobrze dobrana technika sprzedażowa, może dzięki kilku rozmowom telefonicznym przynieść wymierne i długotrwałe zyski. Wszyscy rozmawiamy przez telefon. Dawno już minęły te czasy, kiedy urządzenie to było luksusem na, który było stać nielicznych lub uprzywilejowanych. Dzisiaj telefony stacjonarne zostały wyparte przez te mobilne, czyli potocznie nazywane komórki. Dzięki temu, wszyscy jesteśmy dostępni niemal przez całą dobę. Co za tym idzie, książka telefoniczna kiedyś, a baza numerów dzisiaj jest swoistym źródłem, z którego można stworzyć swoją sieć klientów. By jednak było to możliwe konieczne jest przyswojenie kilku podstawowych zasad dotyczących tego, jak profesjonalnie i skutecznie rozmawiać przez telefon.
     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji,  jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. |  Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też szkolenie z negocjacjiszkolenie dla handlowców.


    Pierwsze i podstawowa zasad sprzedaży jest taka, że rozmowa z klientem nie jest rozmową prywatną. To znaczy, że nie obowiązują w niej reguły, z którymi mamy do czynienia podczas rozmowy ze znajomymi. Przede wszystkim zatem bardzo ważna jest prezencja, która tym wypadku będzie efektem nie tylko tego, co mówimy ale także jak mówimy. Dlatego tak istotne jest, by już w pierwszym sekundach rozmowy dobrze wypaść. Profesjonalne przywitanie jest tego pierwszym krokiem. Odbierając telefon lub inicjując połączenie konieczne jest przedstawienie się, określenie firmy z której się dzwoni i dodatnie zwrotu odpowiadającego danej sytuacji. Jeżeli zatem odbieramy telefon, warto na końcu powitania zapytać; w czym mogę pomóc. Natomiast w przypadku, kiedy jesteśmy inicjatorem połączenia dobrze jest zapytać, czy można zająć chwilę lub przedstawić ofertę.

    Ogromnie ważnym elementem rozmowy z klientem jest, żeby być przygotowanym. Nic tak nie zniechęca klienta, jak poczucie, że ktoś marnuje jego czas. Dlatego zawsze warto przygotować sobie pomoce w postaci czegoś do pisania, kartki papieru i ocz wyście materiałów, które zawierają szczegółowe informacje. Będą one niezwykle pomocne, kiedy rozmowa zacznie schodzić na konkrety, o których przecież nie zawsze się pamięta.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.