Każdy przedsiębiorca, szef, kierownik, menedżer, czy także po prostu pracownik powinien zdać sobie sprawę z jednego, podstawowego faktu – zmarnowany czas to najczęściej po prostu straty. Co istotne – nie zawsze muszą one mieć swój wymiar materialny.
Każdy przedsiębiorca, szef, kierownik, menedżer, czy także po prostu pracownik powinien zdać sobie sprawę z jednego, podstawowego faktu - zmarnowany czas to najczęściej po prostu straty. Co istotne - nie zawsze muszą one mieć swój wymiar materialny. Dość często bowiem źle wykorzystany czas skutkuje zmęczeniem, spadkiem wydajności, złym humorem, konfliktami w grupie i wieloma innymi naprawdę nieprzyjemnymi sytuacjami.
Zarządzanie czasem - ważna umiejętność
Aby nie tracić, warto nauczyć się zarządzać czasem. Co rozumiemy przez to pojęcie? Otóż najłatwiej je zilustrować przykładem z życia. Osoba umiejąca efektywnie zarządzać czasem zrobi obiad szybko i sprawnie, według przepisu, zaś osoba nie potrafiąca wykorzystać potęgi czasu... cóż może czasem robić nawet i pół dnia jeden obiad. Przełóżmy teraz ów przykład na firmę. Jeśli kierownik będzie umiał sprawnie zarządzać czasem, to rozdzieli zadania tak, aby każdy miał to, do czego ma największe predyspozycje oraz aby nikt nie musiał czekać z dokończeniem swojego zadania na inną osobę. Słowem posiadając umiejętność organizacji czasu praca będzie szła nieporównywalnie szybciej.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Skutecznie zarządź swoim czasem. Oferujemy szkolenie z zarządzania czasem podczas którego m. in.: dowiesz się jak planować i określać cele, jakie są bariery osobiste w zarządzaniu sobą w czasie, oraz jak je przezwyciężyć, poznasz techniki, które są pomocne w zarządzaniu czasem.Zajrzyj również tutaj: szkolenia po angielsku, szkolenia dla firm Warszawa.
Szkolenia z zarządzania czasem
W jaki jednak sposób możemy nauczyć się efektywnie zarządzać czasem? Generalnie niestety nie jest to wiedza, którą możemy wynieść tylko i wyłącznie czytając książki. Tu bowiem potrzebna jest praktyka - dobrze by było, aby ktoś wytłumaczył nam dokładnie różne techniki, posługując się z życia wziętymi przykładami. Dlatego też warto pójść na stosowne szkolenie z zarządzania czasem.
Pamiętajmy jednak o tym, aby wybrać naprawdę dobre szkolenie. Skąd zaś będziemy wiedzieć, że będzie ono przedstawiało jakąś wartość? Otóż przede wszystkim warto spotkać się z przedstawicielem danej firmy i zapytać go, o referencje, rekomendacje oraz kompetencje osoby prowadzącej szkolenie. Ponadto nie wahajmy się także sprawdzić opinii na temat danej firmy w Internecie - tam spotkamy na pewno wiele bardzo cennych wskazówek, którym firmom można ufać.
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy – multitasking i efektywność osobista.
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze 🙂
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.