Multitasking i efektywność osobista

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Bez efektywności nie ma osiągnięć, wszystko jedno, ile inteligencji i wiedzy wkłada się w daną pracę, czy też ile godzin ta praca zabiera
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy – multitasking i efektywność osobista.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
15.03.2023
10:00 - 14:00
Szkolenie online
750 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :

1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości –  są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie  pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.

2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.

Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.

Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :

  • Eksperyment – uczestnicy sprawdzają w praktyce na ile stosują określone techniki (poprzez symulację lub interakcję z wynajętymi asesorami)
  • Motywacja – faza eksperymentu wprowadza uczestników w tzw. stan niewygody (uświadomienia, że biegłość w stosowaniu danych technik nie jest tak wysoka) . Efektem stanu niewygody jest odnalezienie w sobie motywacji do dokonania zmiany
  • Poziom operacyjny – uczestnicy otrzymują techniki, które lepiej wykorzystują ich potencjał – techniki są trenowane w praktyce na przykładach bazujących na specyfice Organizacji i rynku

Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!

Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :

1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości –  są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie  pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.

2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.

Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.

Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :

  • Eksperyment – uczestnicy sprawdzają w praktyce na ile stosują określone techniki (poprzez symulację lub interakcję z wynajętymi asesorami)
  • Motywacja – faza eksperymentu wprowadza uczestników w tzw. stan niewygody (uświadomienia, że biegłość w stosowaniu danych technik nie jest tak wysoka) . Efektem stanu niewygody jest odnalezienie w sobie motywacji do dokonania zmiany
  • Poziom operacyjny – uczestnicy otrzymują techniki, które lepiej wykorzystują ich potencjał – techniki są trenowane w praktyce na przykładach bazujących na specyfice Organizacji i rynku

Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!

Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :

1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości –  są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie  pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.

2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.

Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.

Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :

  • Eksperyment – uczestnicy sprawdzają w praktyce na ile stosują określone techniki (poprzez symulację lub interakcję z wynajętymi asesorami)
  • Motywacja – faza eksperymentu wprowadza uczestników w tzw. stan niewygody (uświadomienia, że biegłość w stosowaniu danych technik nie jest tak wysoka) . Efektem stanu niewygody jest odnalezienie w sobie motywacji do dokonania zmiany
  • Poziom operacyjny – uczestnicy otrzymują techniki, które lepiej wykorzystują ich potencjał – techniki są trenowane w praktyce na przykładach bazujących na specyfice Organizacji i rynku

Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podczas 4-godzinnego szkolenia dowiesz się:

1. Jak zaplanować dzień pracy gdy:

  • Nie da się nic zaplanować.
  • Priorytety zmieniają się z prędkością światła
  • Pojawiają się braki kadrowe a zadań przybywa

2. Poznasz techniki skutecznego planowania:

  • W formie dziennej checklisty
  • Realistycznego a nie optymistycznego

3. Poznasz swoją „krzywą wydajności” i dowiesz się jak zarządzić energią przez cały dzień.

4. Czym jest multitasking i jakie są sposoby jego oswojenia.

5. Na czym polega komasowanie czasu i jak efektywnie wykorzystać jednostkę czasu:

  • Energetyczny sprint – jak zmobilizować się, koncentrować
  • Energetyczny maraton – model pracy koncepcyjnej, projektowej. W jaki sposób w 90 minut zrobić najwięcej z listy „to do”

6. Co miał na myśli David Allen apelując, byśmy „doprowadzali sprawy do końca” i skutecznie przeciwstawiali się chronicznemu odkładaniu „na później”.

  • Skuteczne metody i triki GDT
  • Model zarządzania strumieniem zadań
  • Aplikacje mobilne wspierające efektywność: dla jednostki i dla zespołu jako znakomite uzupełnienie pracy zdalnej i projektowej.

1. Indywidualna percepcja upływu czasu

  • Zarządzanie sobą w czasie – czy zarządzanie czasem?
  • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
  • Postrzeganie problemu zarządzania czasem w kontekście osobistych skryptów życiowych
  • Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności

2. Mapa sukcesu zarządzania czasem

  • Wygenerowanie barier utrudniających zarządzanie czasem
  • Stworzenie kategorii barier
  • Znalezienie wspólnych przyczyn
  • Propozycja rozwiązań na poziomie osobistym, zawodowym, organizacyjnym
  • Narysowanie mapy sukcesu zarządzania czasem
  • Prezentacja

3. Poziom efektywności osobistej

  • Różnica pomiędzy celem a wizją przyszłości
  • Różnica pomiędzy planowaniem a zarządzaniem
  • Analiza osobistej efektywności
    • Kwestionariusz MEQ
      Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
  • Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem
    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
  • Bariery osobiste w zarządzaniu czasem
    • Odwlekanie
    • Perfekcjonizm
    • Pracoholizm
    • Zachowania typu A

4. Poziom zawodowy zarządzania czasem

  • Planowanie strategiczne/taktyczne/operacyjne
  • Metoda Kartezjusza
    • Zadania z siatką odpowiedzialności
    • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
    • Określenie deadline’ów
  • Sztuka definiowania celów
    • Metoda Smart
    • Zarządzanie przez cele
  • Mini techniki wspomagające zarządzanie czasem
    • Nagradzanie się
    • Utrzymywanie wysokiej stymulacji
    • Przerwanie w  odpowiednim momencie
    • Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
    • Ogłaszamy publicznie, co musimy zrobić
    • Wybieramy dowolny etap zadania jako początek, jeśli mamy taką możliwość
    • Ustalamy sobie kilkuminutowe przerwy
    • Dzielimy pracę na małe etapy
    • Usuwamy źródła zakłóceń

5. Zarządzanie czasem w jednostce czasu

  • Ścieżka krytyczna
    • Zarządzanie projektami na poziomie osobistym
    • Uwzględnianie barier osobistych i zawodowych w zarządzaniu czasem
  • Krzywa zakłóceń – sporządzenie wykresu
    • Na poziomie działu
    • Na poziomie firmy
  • Taktyka salami
  • Metoda Kartezjusza
  • Ustalanie priorytetów – analiza ABC
    • 60% do 20%
    • 20% do 20%
    • 20% do 60%
  • Technika planowania od końca

6. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem

  • Różnica pomiędzy zarządzaniem a planowaniem
  • Poziom optymalnego planowania
    • Niedostateczne planowanie
    • Planowanie przesadne
  • Plastyczność planu
  • Zasada Pareto
  • Rafy i bariery w realizacji planów
    • Test 11 pytań
    • Metody radzenia sobie z odwlekaniem w czasie
    • Pożeracze czasu i jak sobie z nimi radzić

7. Planowanie a praca w zespole

  • Style pracy a praca w zespole.
  • Delegowanie zadań
  • Polecenie służbowe
  • Asertywna odmowa

8. Skuteczne sporządzanie planów

  • Macierz zadań pilnych i ważnych
  • Zasada Pareto
  • Praca z grafikiem dnia
  • Plan tygodniowy

 9. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym

  • Zdefiniowanie perspektyw
  • Zdefiniowanie celów
  • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
  • Realizacja założeń
  • Monitoring w punktach tzw. kamieni milowych

10. Techniki wspomagające efektywność osobistą

  • Dobowa analiza poziomu energetycznego
  • Metoda ALPEN
  • Matryca Eisenhower’a
    • Zadania pilne ważne
    • Zadania nie pilne ważne
    • Zadania pilne nie ważne
    • Zadania nie pilne nie ważne
  • Planer tygodniowy i miesięczny
  • Programy pocztowe – jak oszczędzać czas podczas korespondencji mailowej
  • Technika scrollingu
  • Zasada Ajschylosa
  • Metoda i syndrom Napoleona
  • Zasada 5 S

11. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność osobistą w kontekście elastyczności w 3. krokach:

  • Poziom procesowy
  • Poziom sekwencyjny
  • Poziom symultaniczny
  • Multitasking a Efekt Piły.

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
  • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  •  Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Indywidualna percepcja upływu czasu

  • Zarządzanie sobą w czasie – czy zarządzanie czasem?
  • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
  • Postrzeganie problemu zarządzania czasem w kontekście osobistych skryptów życiowych
  • Autodiagnoza własnych umiejętności gospodarowania czasem – dziennik aktywności

2. Mapa sukcesu zarządzania czasem

  • Wygenerowanie barier utrudniających zarządzanie czasem
  • Stworzenie kategorii barier
  • Znalezienie wspólnych przyczyn
  • Propozycja rozwiązań na poziomie osobistym, zawodowym, organizacyjnym
  • Narysowanie mapy sukcesu zarządzania czasem
  • Prezentacja

3. Poziom efektywności osobistej

  • Różnica pomiędzy celem a wizją przyszłości
  • Różnica pomiędzy planowaniem a zarządzaniem
  • Analiza osobistej efektywności
    • Kwestionariusz MEQ
      Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
  • Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem
    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
  • Bariery osobiste w zarządzaniu czasem
    • Odwlekanie
    • Perfekcjonizm
    • Pracoholizm
    • Zachowania typu A

4. Poziom zawodowy zarządzania czasem

  • Planowanie strategiczne/taktyczne/operacyjne
  • Metoda Kartezjusza
    • Zadania z siatką odpowiedzialności
    • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
    • Określenie deadline’ów
  • Sztuka definiowania celów
    • Metoda Smart
    • Zarządzanie przez cele
  • Mini techniki wspomagające zarządzanie czasem
    • Nagradzanie się
    • Utrzymywanie wysokiej stymulacji
    • Przerwanie w odpowiednim momencie
    • Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
    • Ogłaszamy publicznie, co musimy zrobić
    • Wybieramy dowolny etap zadania jako początek, jeśli mamy taką możliwość
    • Ustalamy sobie kilkuminutowe przerwy
    • Dzielimy pracę na małe etapy
    • Usuwamy źródła zakłóceń

5. Zarządzanie czasem w jednostce czasu

  • Ścieżka krytyczna
    • Zarządzanie projektami na poziomie osobistym
    • Uwzględnianie barier osobistych i zawodowych w zarządzaniu czasem
  • Krzywa zakłóceń – sporządzenie wykresu
    • Na poziomie działu
    • Na poziomie firmy
  • Taktyka salami
  • Metoda Kartezjusza
  • Ustalanie priorytetów – analiza ABC
    • 60% do 20%
    • 20% do 20%
    • 20% do 60%
  • Technika planowania od końca

6. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem

  • Różnica pomiędzy zarządzaniem a planowaniem
  • Poziom optymalnego planowania
    • Niedostateczne planowanie
    • Planowanie przesadne
  • Plastyczność planu
  • Zasada Pareto
  • Rafy i bariery w realizacji planów
    • Test 11 pytań
    • Metody radzenia sobie z odwlekaniem w czasie
    • Pożeracze czasu i jak sobie z nimi radzić

7. Planowanie a praca w zespole

  • Style pracy a praca w zespole.
  • Delegowanie zadań
  • Polecenie służbowe
  • Asertywna odmowa

8. Skuteczne sporządzanie planów

  • Macierz zadań pilnych i ważnych
  • Zasada Pareto
  • Praca z grafikiem dnia
  • Plan tygodniowy

9. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym

  • Zdefiniowanie perspektyw
  • Zdefiniowanie celów
  • Zdefiniowanie kryteriów sukcesu
  • Realizacja założeń
  • Monitoring w punktach tzw. kamieni milowych

10. Techniki wspomagające efektywność osobistą

  • Dobowa analiza poziomu energetycznego
  • Metoda ALPEN
  • Matryca Eisenhower’a
    • Zadania pilne ważne
    • Zadania nie pilne ważne
    • Zadania pilne nie ważne
    • Zadania nie pilne nie ważne
  • Planer tygodniowy i miesięczny
  • Programy pocztowe – jak oszczędzać czas podczas korespondencji mailowej
  • Technika scrollingu
  • Zasada Ajschylosa
  • Metoda i syndrom Napoleona
  • Zasada 5 S

11. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność osobistą w kontekście elastyczności w 3. krokach:

  • Poziom procesowy
  • Poziom sekwencyjny
  • Poziom symultaniczny
  • Multitasking a Efekt Piły.

12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
  • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA::

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badania firmy Microsoft wskazały, że to nowoczesne technologie takie jak np. smartfony sprawiają, że multitasking staje się co raz bardziej naturalny dla ludzi.

Szkolenie związane z:
  • multitasking
  • efektywność osobista

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • mniejsze koszty pracy
  • większa zyskowność firmy
  • lepsza kondycja zdrowotna pracownikow
  • lepszy balans praca/życie prywatne
  • więcej czasu na zadania strategiczne

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność nadawania priorytetów
  • skuteczność w realizacji tzw. deadlinów
  • autodiagnoza własnych umiejętności zarządzania czasem
  • efektywniejsze planowanie i realizacja celów
  • radzenie sobie z wieloma zadaniami na raz

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wyższe zaangażowanie
  • lepsze wyniki biznesowe
Multitasking i efektywność osobista

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager

tel. kom.: 505 273 550

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Wersja online: Innowacyjność i kreatywność – warsztat online
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie kreatywność i innowacyjność.
2022-12-14
14 grudnia 2022 - 15 grudnia 2022
2022-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy, dlatego tak ważne jest dbanie o prawidłową pisownię. Zapraszamy na kurs z nauki pisania pism urzędowych!

2022-12-16
16 grudnia 2022
2022-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Creative Problem Solving - kreatywne podejście do rozwiązywania problemów – warsztat online

Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.

2022-12-16
16 grudnia 2022
2022-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.