Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :
1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości – są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.
2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.
Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.
Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :
Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!
Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :
1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości – są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.
2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.
Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.
Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :
Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!
Skuteczność w zarządzaniu czasem sprowadza się do dwóch elementów :
1. Znajomość narzędzi efektywności osobistej oraz wielozadaniowości – są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Nie mniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.
2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.
Poziom technik, narzędzi zarządzania czasem jest przedstawiony w programie.
Na poziomie motywacji pracujemy z uczestnikami poprzez formułę E.M.O :
Zapraszamy na szkolenie organizacja czasu pracy i efektywność osobista!
Podczas 4-godzinnego szkolenia dowiesz się:
1. Jak zaplanować dzień pracy gdy:
2. Poznasz techniki skutecznego planowania:
3. Poznasz swoją „krzywą wydajności” i dowiesz się jak zarządzić energią przez cały dzień.
4. Czym jest multitasking i jakie są sposoby jego oswojenia.
5. Na czym polega komasowanie czasu i jak efektywnie wykorzystać jednostkę czasu:
6. Co miał na myśli David Allen apelując, byśmy „doprowadzali sprawy do końca” i skutecznie przeciwstawiali się chronicznemu odkładaniu „na później”.
1. Indywidualna percepcja upływu czasu
2. Mapa sukcesu zarządzania czasem
3. Poziom efektywności osobistej
4. Poziom zawodowy zarządzania czasem
5. Zarządzanie czasem w jednostce czasu
6. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem
7. Planowanie a praca w zespole
8. Skuteczne sporządzanie planów
9. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym
10. Techniki wspomagające efektywność osobistą
11. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność osobistą w kontekście elastyczności w 3. krokach:
12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1. Indywidualna percepcja upływu czasu
2. Mapa sukcesu zarządzania czasem
3. Poziom efektywności osobistej
4. Poziom zawodowy zarządzania czasem
5. Zarządzanie czasem w jednostce czasu
6. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem
7. Planowanie a praca w zespole
8. Skuteczne sporządzanie planów
9. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym
10. Techniki wspomagające efektywność osobistą
11. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność osobistą w kontekście elastyczności w 3. krokach:
12. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania firmy Microsoft wskazały, że to nowoczesne technologie takie jak np. smartfony sprawiają, że multitasking staje się co raz bardziej naturalny dla ludzi.
Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych w kluczowych firmach doradztwa personalnego. Od 2009 roku prowadzi szkolenia i warsztaty, a dziewięć lat temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe, głównie dla kobiet. Chętnie pracuje z Liderkami wspierając je w poszukiwaniu własnego potencjału i budując ich odwagę menedżerską. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła też Szkołę Pracy na Procesie Grupowym STOP’u oraz kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy, dlatego tak ważne jest dbanie o prawidłową pisownię. Zapraszamy na kurs z nauki pisania pism urzędowych!
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.