Warsztaty z asertywności dla pracowników urzędów

Asertywność, to słowo kojarzące się przede wszystkim z rozwojem osobistym w sferze prywatnej. Od jakiegoś czasu zdecydowanie zyskuje na popularności – w kolorowej prasie, przeczytać można, że człowiek aby mógł być szczęśliwym, to przede wszystkim – w pierwszej kolejności powinien nauczyć się podstaw współżycia społecznego oraz właśnie – asertywności.

Gamma - Warsztaty z asertywności dla pracowników urzędów

     

    Asertywność, to słowo kojarzące się przede wszystkim z rozwojem osobistym w sferze prywatnej. Od jakiegoś czasu zdecydowanie zyskuje na popularności - w kolorowej prasie, przeczytać można, że człowiek aby mógł być szczęśliwym, to przede wszystkim - w pierwszej kolejności powinien nauczyć się podstaw współżycia społecznego oraz właśnie - asertywności.

    Tymczasem, okazuje się, że umiejętność ta jest niezwykle przydatna, nie tylko w życiu prywatnym, ale również i zawodowym. Warsztaty z asertywności przeprowadzane są zarówno dla kadry managerskiej dużych firm sektora prywatnego, jak i dla pracowników urzędów publicznych, którzy odpowiedzialni są za komunikację z pracownikami wewnątrz urzędu, jak i za zewnętrzną komunikację poza urzędem. W trakcie kilkunastogodzinnego szkolenia, uczestnicy dokładnie poznają założenia asertywności (wbrew obiegowej opinii nie jest to dążenie za wszelką cenę do uzyskania własnych racji, lecz działanie ukierunkowane na ukontentowanie obydwu stron potencjalnego konfliktu), a także poznają najbardziej efektywne metody działania.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zapraszamy na szkolenia z asertywności. Dowiesz się na nim, m. in.: jakie są umiejętności asertywne, jak radzić sobie z manipulacją i agresją, jaki jest związek pomiędzy poczuciem własnej wartości z postawą asertywną. Zobacz również warsztaty z komunikacji interpersonalnej oraz szkolenia z efektywności osobistej.

    Dla kogo przewidziane jest takie szkolenie? W szkoleniu dotyczącym kwestii asertywności u pracowników urzędów użyteczności publicznej, mogą wziąć udział pracownicy wszystkich szczebli, którzy w ramach wykonywania swoich codziennych obowiązków mają bieżący kontakt z petentami zewnętrznymi tudzież z innymi współpracownikami. Dzięki uczestnictwu w warsztatach, będą oni mogli między innymi rozwinąć u siebie takie umiejętności jak budowanie asertywnych komunikatów, które umożliwia kreowanie trwałych relacji zarówno w zespole pracowniczym jak i z klientami, a także określanie granic oraz jasne wyrażanie intencji i założeń urzędu w odniesieniu do roszczeniowych i pretensjonalnych petentów. Szkolenie umożliwia również poznanie technik negocjacyjnych, definicji asertywności, czy rozwój umiejętności łagodzenia konfliktów i znajdowania kreatywnych rozwiązań w sytuacjach generujących bardzo duży poziom stresu - jest to tak zwana umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza