Warsztaty z asertywności
Asertywność to modne pojęcie, które w ostatnim czasie bardzo często jest nadużywane. W rezultacie nadaje się mu pejoratywny charakter, który nie ma nic wspólnego z prawdziwym znaczeniem tego słowa.

Warsztaty z asertywności
Zanim więc odpowiemy sobie na pytanie, w jaki sposób można ją kształtować, warto zastanowić się najpierw, czym jest asertywność.
Najprościej rzecz ujmując asertywność to umiejętność stanowczego wyrażania swoich myśli w taki sposób, który nie krzywdzi innych. To postawa pośrednia między pasywnością, a agresją. Chociaż mogłoby się wydawać, że uzyskanie równowagi między nimi to nic trudnego w praktyce okazuje się, że wiele osób ma problemy z komunikowaniem się w sposób asertywny.
W kontaktach z innymi ludźmi bywamy zbyt ulegli albo zbyt agresywni, a efekty takich rozmów zazwyczaj nie są zadowalające. Aby poprawić swoją komunikację z innymi, warto zdecydować się na warsztaty z asertywności.
Warsztaty z asertywności pomagają w rozwijaniu pewności siebie i odwagi do wyrażania swoich poglądów. Z drugiej strony chronią przed agresją, która we współczesnym świecie bardzo często bywa mylona z asertywnością.
Zapraszamy.
Tymczasem u podstaw asertywności leży szacunek do drugiej osoby i jej poglądów, na który nie ma miejsca w agresywnym zachowaniu. Wychodząc z takiego założenia, o wiele łatwiej jest przekonać innych do swoich racji, jednocześnie nie sprawiając, że poczują się skrzywdzeni, czy zignorowani.
Możliwości praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej na warsztatach z asertywności jest bardzo wiele. Z powodzeniem można zastosować ją chociażby w kontaktach biznesowych.
Asertywność sprzyja osiąganiu lepszych wyników w negocjacjach z kontrahentami czy codziennych rozmowach ze współpracownikami. Nie od dziś wiadomo, że osoby, które potrafią zdecydowanie wyrażać swoje poglądy, ale jednocześnie słuchać innych mają o wiele szanse na sukces od tych, które od początku rozmowy atakują swojego rozmówcę, z góry stawiając go na przegranej pozycji.
Asertywność to bardzo dobra podstawa również w codziennych kontaktach z bliskimi, poprawiająca relacje z innymi ludźmi.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej