Zasady podczas kontaktu z klientami

Posiadanie firmy i utrzymanie jej na wysokim poziomie na rynku nie jest zajęciem ani łatwym, ani, gdy raz dokonanym, w nieskończoność utrzymanym.

zdjęcie - (the_title())

    Jest jednak rzecz, która skutecznie pozwala naszej firmie przebić się przez konkurencję, wyróżnić z tłumu innych firm, podkreślić wartość firmy w oczach obecnych i przyszłych klientów - najlepsze efekty podczas zarządzania naszą firmą osiągniemy dbając w pierwszej kolejności o właściwe postępowanie z naszym klientem.

    Prawidłowa obsługa klienta to przyczyna i powód sukcesu wielu firm, które obecnie zarabiają miliardy na rynku niezależnie od oferowanych usług lub produktów. Aby sprawić, by nasza firma skutecznie wyróżniała się na tle innych, by zapewnić sobie bogactwo i wysoki finansowy obrót firmy musimy zapamiętać najważniejszą zasadę - nasz klient jest najważniejszy. Nasz klient ma zawsze rację.

    Ta zasada z powodzeniem mogłaby zastąpić wszystkie inne reguły. Taka jest prawda - to Twój klient wie, czego chce, on jest gotowy wydać pieniądze na produkt, którego poszukuje, którego chce i to on - klient - może uczynić Cię bogatym. Klient to osoba, z którym trzeba utrzymywać pozytywne relacje. To taka zasada numer 2.

    Inną bardzo ważną regułą, o której warto pamiętać niezależnie od tego, czy obsługujemy naszego klienta telefonicznie, bądź osobiście, jest maksymalnie szybki czas na reakcję na klienta. Specjaliści twierdzą, że 10 minut to maksymalny czas, w jakim powinniśmy odpowiedzieć naszemu klientowi tak, by miał poczucie, że ktoś rzeczywiście interesuje się jego problemem lub potrzebami. Klienta nigdy, ale to nigdy nie wolno oszukiwać - oszukany klient odejdzie od nas i pociągnie za sobą innych klientów, obecnych oraz niedoszłych, do konkurencji - dlatego przedstawianie rzeczy zgodnych z prawdą jest rzeczą priorytetową, obowiązkiem, powinnością każdego, kto jest reprezentantem firmy, a będzie w kontakcie z jego klientem.

    Klientowi należy poświęcić całą duszę, umysł, zrobić wszystko, by był przekonany, że firma działa przede wszystkim na jego korzyść. Bardzo dobrą umiejętnością jest empatia - wczuwanie się w myślenie klienta, szukanie dla niego najlepszego rozwiązania poprzez omawianie razem z nim wszystkich wad i zalet interesujących go produktów. Nic nie przyniesie tak dobrych rezultatów, jak właśnie takie indywidualne, przyjacielskie podejście do klienta i autentyczna troska o jego dobro.

     

    Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży: Zapraszamy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.