metody radzenia sobie ze stresem w pracy

zdjęcie - (the_title())

    Stres może być uznawany za jeden z większych problemów dotykających ludzi w XXI wieku. Odczuwamy go w najróżniejszych sytuacjach, jednak większość z nich ma związek z naszą pracą lub finansami.

    Wiele osób szuka sposobów na eliminację stresu ze swojego życia, chociaż może to się wydawać niemożliwe, to i tak warto próbować, chociaż go zredukować. Na to, że odczuwamy stres wpływ ma wiele czynników, z których jednym jest poczucie braku kontroli nad swoimi sprawami.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak kontrolować i panować nad stresem? Jak radzić sobie ze zmianami? Jak  zachować równowagę pomiędzy zawodowymi wyzwaniami a radością realizowania swoich prywatnych pasji? Odwiedź nasz dział szkoleń interpersonalnych. Zobacz:

    Zapraszamy.

     

    W pracy możemy zminimalizować je analizując jej aspekty i decydując, na które mamy wpływ, a które są zależne od wypadków losowych. Należy skoncentrować się na tym, co leży w ramach naszych kompetencji i odpuścić sobie rzeczy, na które nie mamy wpływu.

    Jeżeli czujemy się przytłoczeni stojącymi przed nami zadaniami, lub mamy przed sobą ciężkie spotkanie, warto poświęcić parę minut na odetchnięcie i wyrzucenie z głowy wszystkich niepotrzebnych nam w danej chwili spraw.

    Jeżeli mamy możliwość powinniśmy także ograniczyć do minimum ryzyko tego, że ktoś przeszkodzi nam w wykonywanych akurat czynnościach.

    Takie wymuszone przerwy często nie tylko odbijają się na naszej efektywności, ale także wprawiają w rozdrażnienie, sprawiając, że odczuwamy większą presję.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.