vwpływa na jego percepcję także w oczach pełnosprawnych klientów.
Jeżeli nasi pracownicy nie będą zwracać uwagi na osoby o specjalnych potrzebach, czy gorzej, wykażą się w stosunku do nich ignorancją lub brakiem szacunku, to bardzo możliwe, że stracimy wartościowego klienta i ucierpi na tym wizerunek naszej firmy.
Należy pamiętać, że niektóre niepełnosprawności nie są widoczne na pierwszy rzut oka, należy wziąć to pod uwagę i nie wyciągać pochopnych wniosków. Warto też zadbać o to by nasz sklep był dostępny dla każdego.
Układ mebli powinien umożliwiać każdemu klientowi poruszanie się po sklepie, także na wózku inwalidzkim lub o kulach.
Jeżeli zadbamy o te kwestie, to zagadnienie obsługi klientów o specjalnych potrzebach jest właściwie wyczerpane. Należy jedynie pamiętać, by zawracać się do osób niepełnosprawnych uprzejmie, w sposób pozbawiony protekcjonalnego tonu, nienatarczywy oraz być gotowym do udzielania im pomocy lub wskazówek zależnie od ich potrzeb.