Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Każdy pracodawca chciałby, aby jego pracownicy byli jak najbardziej energiczni, i wykonywali swoje zadania efektywnie i z przyjemnością. N

Gamma - Obsługa klienta z niepełnosprawnością

    vwpływa na jego percepcję także w oczach pełnosprawnych klientów.

    Jeżeli nasi pracownicy nie będą zwracać uwagi na osoby o specjalnych potrzebach, czy gorzej, wykażą się w stosunku do nich ignorancją lub brakiem szacunku, to bardzo możliwe, że stracimy wartościowego klienta i ucierpi na tym wizerunek naszej firmy.

    Należy pamiętać, że niektóre niepełnosprawności nie są widoczne na pierwszy rzut oka, należy wziąć to pod uwagę i nie wyciągać pochopnych wniosków. Warto też zadbać o to by nasz sklep był dostępny dla każdego.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Gamma firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do działu szkolenia otwarte gdzie znajdziesz szereg szkoleń związanych ze sprzedażą, rozwojem osobistym i rozwojem managerów. Mamy również dedykowany dział: szkolenia administracja ze szkoleniami dla sektora publicznego. Zobacz dział: szkolenia sprzedażowe

     

    Układ mebli powinien umożliwiać każdemu klientowi poruszanie się po sklepie, także na wózku inwalidzkim lub o kulach.

    Jeżeli zadbamy o te kwestie, to zagadnienie obsługi klientów o specjalnych potrzebach jest właściwie wyczerpane. Należy jedynie pamiętać, by zawracać się do osób niepełnosprawnych uprzejmie, w sposób pozbawiony protekcjonalnego tonu, nienatarczywy oraz być gotowym do udzielania im pomocy lub wskazówek zależnie od ich potrzeb.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza