Rozmowa z klientem przez telefon

Bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, ścieżki kariery, jaką obierzemy, ani typu sprzedaży, jaki prowadzimy prędzej czy później będziemy musieli przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem.

zdjęcie - (the_title())

Bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, ścieżki kariery, jaką obierzemy, ani typu sprzedaży, jaki prowadzimy prędzej czy później będziemy musieli przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem.

Niezwykle ważnym jest, bez względu na cel rozmowy, aby zachować przystępny, ciepły ton głosu, jednocześnie stanowczy, który pozwoli nam na objęcie kontroli nad rozmową.

Bardzo ważną wskazówką jest posiadanie przed sobą notatnika i długopisu - bardzo często przeceniamy własną pamięć, a informacje przekazywane nam przez klienta mogą przydać nam się nawet jeszcze podczas trwania tej samej rozmowy, a przecież nie chcemy sprawić, aby klient czuł, że go nie słuchamy. Inną wskazówką, dzięki której będziemy w stanie podtrzymać zaangażowanie klienta jest zadawanie pytań.

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

Gamma – firma szkoleniowa roku.

 

Nie warto jest jednak pomijać jakość i rodzaj pytań jakie zadajemy - najlepiej, aby były to pytania otwarte i możliwie często dotyczyły osobistych przemyśleń i doświadczeń klienta.

Rozmowę telefoniczną z klientem najlepiej jest zakończyć - bez względu na przebieg tej rozmowy - miłym tonem głosu, powtarzając wcześniejsze ustalenia.

Praca w sprzedaży bywa stresująca, a rozmowy z klientami często są burzliwe, jednak to, co z pewnością zapamięta klient, to charakter w jakim została zakończona ostatnia rozmowa ze sprzedawcą, a to często może zadecydować o wyniku rozmowy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.