Specjalista ds. sprzedaży, co robi?

Specjaliści do spraw sprzedaży potrzebują, co zabrzmi jak rzecz oczywista, specjalistycznej wiedzy potrzebnej by stworzyć, rozwinąć i wdrożyć strategie sprzedaży w ich firmie lub organizacji.

Gamma - Specjalista ds. sprzedaży, co robi?

    Specjaliści do spraw sprzedaży potrzebują, co zabrzmi jak rzecz oczywista, specjalistycznej wiedzy potrzebnej by stworzyć, rozwinąć i wdrożyć strategie sprzedaży w ich firmie lub organizacji. Czynniki takie jak polityka firmy, cele i kanały sprzedaży wpływają na kształt tej strategii. W zależności od branży i koncepcji firmy specjaliści mogą pracować za pośrednictwem telefonów, Internetu jak i spotykając się z potencjalnymi klientami osobiście.

    Ich rolą jest także przekazywanie jak najszerszemu gronu odbiorców informacji na temat oferty ich przedsiębiorstwa. W dodatku specjaliści do spraw sprzedaży muszą utrzymywać długoterminowe relacje z klientami, dostawcami i działami sprzedaży ich partnerów biznesowych.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

     

    Doskonałe umiejętności komunikacji w mowie i piśmie są niezbędne dla wszystkich, którzy chcieliby zajmować to stanowisko. Wiele firm wymaga także dyplomu uczelni wyższej z kierunków związanych z biznesem lub ekonomią.

    Wszystkie te kwalifikacje i kompetencje są potrzebne w ich pracy, opierającej się w dużej mierze na bezpośrednim kontakcie z klientami. Od umiejętności jednego specjalisty często zależy to czy zostanie podjęta współpraca z ważnym klientem.

    Dobry sprzedawca powinien znać różne techniki negocjacji i zdobywania uwagi klienta, dlatego wielu z nich ceni sobie doświadczenie zdobywane w pracy, jako telemarketer. Kluczowe może być także wytworzenie przyjaznej, personalnej więzi z klientem, miła aparycja i charyzmatyczny charakter są, więc dodatkowym zaletami.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza