Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

zdjęcie - (the_title())
    Najlepsi menedżerowie świata mają tak naprawdę mało cech wspólnych. Różni ich płeć, wiek, pochodzenie. Mają całkowicie odmienne style pracy i skupiają się na innych celach. Jednak pomimo licznych różnic, mają oni jedną rzecz wspólną: nie mają oni żadnego problemu ze złamaniem dosłownie każdej zasady ustanowionej przez konwencjonalną mądrość. Najbardziej „powszechna” wiedza o tym, jak zarządzać pracownikami jest zupełnie pomijana. Jeśli chcemy osiągnąć sukces w roli menedżera, musimy skończyć z przestrzeganiem odgórnie narzucanych reguł postępowania.

    Oparta na szczegółowych wywiadach przeprowadzonych na 80 000 menedżerach z 400 firm, „Po pierwsze: złam wszelkie zasady” pokazuje, że najlepsi światowi menedżerowie łamią praktycznie każdą konwencjonalną „zasadę” praktyk zarządzania. Niektórzy z nich obejmowali kierownicze stanowiska, niektórzy stanowili organ nadzorczy. Niektórzy pracowali w firmach z rankingu Fortune 500, a inni zarządzali małymi, rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Niezależnie w jakiej znajdowali się sytuacji, menedżerowie, którzy ostatecznie zostali wybrani do tego doświadczenia to byli ci, którym udało się przekształcić talent każdego z pracowników w niesamowite wyniki w pracy.

    W swojej książce, Buckingham i Coffman wyjaśniają, dlaczego wyjątkowi menedżerowie wybierają swoich pracowników na podstawie ich talentu, a nie doświadczenia, inteligencji, czy determinacji. Skupiają się na rozwoju ich mocnych stron, a nie zwalczania słabości. Odpowiednio dopasowują podwładnych do swoich organizacji.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    W dużej mierze umiejętności przywódcze można wypracować. Dobre zarządzanie zespołem to sztuka dobrego motywowania oraz delegowania zadań. Zdobądź niezbędną wiedzę potrzebną, by zostać EXELLENT MENAGEREM! Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem.Mogą Cię również zainteresować: szkolenia po angielsku, szkolenie rozwiązywanie konfliktów w zespole.

     
    Autorzy zaznaczają, że odpowiednia informacja zwrotna powinna być regularna i przydatna. Sześciomiesięczna lub roczna ocena wyników podwładnych nigdy nie powinna być dla nich zaskakująca. Idealna liczba spotkań różni się pomiędzy różnymi branżami i przedsiębiorstwami, ale jeśli menedżerowie widują swoich pracowników podczas spotkań w cztery oczy co najmniej raz w miesiącu i zgadzają się w kwestii celów, sukces może być mierzony z większą łatwością. To również zapewnia otwartą komunikację, dzięki czemu zespół lepiej ze sobą współpracuje .

    Na obecnym rynku pracy, firmy konkurują ze sobą w poszukiwaniu i utrzymywaniu przy sobie najlepszych pracowników, używając odpowiednich wynagrodzeń, awansów, dodatkowych świadczeń i szkoleń. Ale zazwyczaj ich wysiłki tak naprawdę mijają się z głównym celem. Dobry menedżer jest kluczem do tego, aby przyciągnąć i utrzymać utalentowanych podwładnych. Niezależnie, jak hojnie ich wynagradza oraz jak nowoczesne formy szkolenia oferuje, firma, w której brakuje dobrych, wykwalifikowanych menedżerów nie odniesie sukcesu. Buckingham i Coffman pokazują, jak należy motywować ludzi i dbać o ich rozwój. I co najważniejsze, to badanie – które początkowo wygenerowało tysiące różnych pytań ankietowych pod względem opinii pracowników – ostatecznie wyprodukowało 12 prostych pytań, które umożliwiają rozróżnienie najsilniejszych stron firmy od reszty. To pierwsza książka, która pokazuje takie opracowane narzędzie pomiarowe i udowadnia, co wspólnego mają ze sobą opinie pracowników oraz wydajność, korzyści, satysfakcja konsumentów i stawka podatku obrotowego.

    „Po pierwsze: złam wszelkie zasady” pomoże nam zbadać nasz poziom wiedzy o efektywnym zarządzaniu i zachęci nas do pomyślenia o sposobach, dzięki którym od samego początku pracownicy zaczną odnosić w naszej firmie sukcesy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.