Komunikacja interpersonalna

Idąc na rozmowę o pracę musimy mieć świadomość tego, że obojętnie co to będzie za rodzaj pracy to będziemy mieć stały kontakt z drugim człowiekiem. Dlatego każdy człowiek powinien uczyć się technik komunikacji interpersonalnej nawet po to, aby unikać konfliktów w życiu zawodowym czy to osobistym. Szczególnie takie techniki powinny znać osoby, które pracują w kontakcie z klientem. Wówczas cała ich praca będzie opierała się na budowaniu dobrych relacji z klientami aby ostatecznie klienci wracali i przynosiło to korzyści majątkowe firmie. 

9 lipca 2018
zdjęcie - Komunikacja interpersonalna
 
Idąc na rozmowę o pracę musimy mieć świadomość tego, że obojętnie co to będzie za rodzaj pracy to będziemy mieć stały kontakt z drugim człowiekiem. Dlatego każdy człowiek powinien uczyć się technik komunikacji interpersonalnej nawet po to, aby unikać konfliktów w życiu zawodowym czy to osobistym. Szczególnie takie techniki powinny znać osoby, które pracują w kontakcie z klientem.

Wówczas cała ich praca będzie opierała się na budowaniu dobrych relacji z klientami aby ostatecznie klienci wracali i przynosiło to korzyści majątkowe firmie.
 
Tym tematem powinien zainteresować się także każdy pracodawca, ponieważ jeśli sprzedawca nie radzi sobie z tematem dobrej komunikacji z klientem to tym samy szkodzi firmie. Co może mieć fatalne skutki jeżeli chodzi o przychody dla firmy. Dlatego posiadanie takiej umiejętności przez pracowników powinno być kluczowym tematem przeprowadzonym przez pracodawcę.

Być może złem wyniki przychodowe w firmie mają właśnie taką przyczynę jak zła komunikacja z klientem przez obsługę firmy. Dlatego warto się zaznajomić z tym tematem przez pracodawcę i być może zainwestować nawet w takie szkolenie jak warsztaty z komunikacji interpersonalnej.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Co trzeba zrobić żeby bardziej wierzyć w swoje siły i kompetencje? Jak pozbyć się tremy? Jak być bardziej kreatywnym i innowacyjnym? Jak być wielozadaniowym? Zapraszamy do naszego działu szkoleń z efektywności osobistej np: szkolenie zarządzanie stresem, szkolenie komunikacja interpersonalna, szkolenie asertywność. Zapraszamy serdecznie do działu szkolenia sprzedażowe

Uczestnictwo całego personelu w takich warsztatach na pewno zwiększyło by efektywność pracy wszystkich pracowników. Co wpłynęło by także na zwiększenie się ilości klientów korzystających z usług firmy i co miałoby przełożenie także na przychody w firmie. Dlatego warto jest zaznajomić się z tym tematem i próbować właśnie takich metod. W ten sposób na pewno pracownikom pracowałoby się lepiej, ponieważ łatwiej zdobywaliby zaufanie klientów. A zadowolony pracownik to radość także dla szefa.
 
Zła komunikacja pomiędzy sprzedawcą a klientem może przynieść firmie duże szkody, ponieważ niezadowolony klient niesie złą sławę o firmie w miasto i taką pocztą pantoflową duża ilość osób może dowiedzieć się o złej obsłudze w tej firmie. Nawet osoby, które jeszcze tam nie bywały mogą nie chcieć skorzystać z usług tej firmy w przyszłości.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.