Komunikacja z klientem

Komunikacja z klientem to jedna z najistotniejszych kwestii przy sprzedaży produktów lub świadczeniu usług. Od jej kształtu może zależeć nasz sukces biznesowy. 

zdjęcie - (the_title())

    Komunikacja z klientem to jedna z najistotniejszych kwestii przy sprzedaży produktów lub świadczeniu usług. Od jej kształtu może zależeć nasz sukces biznesowy.

    Firmy, które z różnych powodów nie dbają o relację z klientami najczęściej nie są konkurencyjne wobec tych, w których obsługa klienta stoi na wysokim poziomie.

    Zazwyczaj kontakt z klientem nawiązywany jest przez dział sprzedaży firmy. Należy jednak pamiętać, że to udana transakcja nie musi oznaczać jej końca.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

     

    Klienci mogą mieć różne pytania i wątpliwości, na które odpowiedzieć może nasz dział obsługi klienta. W wypadku usług i sprzedaży cyklicznej należy dbać o to by komunikacja z klientem przebiegała w sposób możliwie regularny i efektywny.

    Nie chcemy przecież by nasi konsumenci mogli poczuć się porzuceni lub ignorowani. W tym celu możemy przypomnieć im o naszej ofercie za pomocą telefonu lub drogą mailową, lub poprosić ich o wystawienie opinii w mediach społecznościowych.

    Serwisy społecznościowe mogą być dobrą drogą pozyskiwania nowych klientów, więc należy dbać o to by nasze profile na nich wyglądały jak najlepiej. Mogą one także stanowić środek pośredniczący w naszym kontakcie z klientami.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.