Jak słuchać by naprawdę usłyszeć naszego rozmówcę? Choć to pytanie może wydawać się irracjonalne, w rzeczywistości często nie skupiamy się na rozmowie na tyle, by wyciągnąć z niej odpowiednie wnioski. Aktywne słuchanie jest szczególnie ważne w czasie rozmów biznesowych: pozwala na stworzenie relacji między partnerami, ale również często umożliwia na „wyciągnięcie” przydatnych dla nas informacji od klienta lub kontrahenta.
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.
WikiGamma w formacie video.
Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.