Budowanie wizerunku firmy

Od jakiegoś czasu prowadzisz firmę, pierwsze boje za Tobą, biznes zaczął działać, najwyższa więc pora na to, by fakt istnienia firmy dotarł do jak najszerszej rzeszy odbiorców. Nie chodzi tylko o to, by ludzie mówili, ale także o to co, jak i w jakim kontekście nazwa firmy się pojawia. To w jaki sposób zaplanujesz budowanie wizerunku firmy będzie miało wpływ na jej losy na najbliższe kilka miesięcy, jeśli nie na lata. 

     
    Od jakiegoś czasu prowadzisz firmę, pierwsze boje za Tobą, biznes zaczął działać, najwyższa więc pora na to, by fakt istnienia firmy dotarł do jak najszerszej rzeszy odbiorców. Nie chodzi tylko o to, by ludzie mówili, ale także o to co, jak i w jakim kontekście nazwa firmy się pojawia. To w jaki sposób zaplanujesz budowanie wizerunku firmy będzie miało wpływ na jej losy na najbliższe kilka miesięcy, jeśli nie na lata.
     
    Dobrze przemyślana i przeanalizowana kampania marketingowa (bo tworzenie wizerunku jak najbardziej podciągnąć trzeba pod marketing) nie jest wcale taka prosta do stworzenia. Opłacenie osób do tworzenia pozytywnych komentarzy lub zlecenie ich tworzenia pracownikom może nie przynieść oczekiwanych rezultatów – jeśli będzie to robione w zbyt nachalny sposób, mało subtelnie, czy bez wyczucia tematu i kontekstu od razu zostanie to dostrzeżone i wytknięte.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak budować wiarygodność, autorytet i charyzmę, czyli jak stać się liderem transformacyjnym - zapraszamy na szkolenie z przywództwa.

    Zobacz też:

    Także zbyt intensywne atakowanie z każdej strony dać może efekt odwrotny (wystarczy przypomnieć sobie akcję marketingową jednej z sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym). Dobrze przemyślana strategia budowania wizerunku zazwyczaj wymaga zatrudnienia fachowca – może to być osoba z działu marketingu, która ma pojęcie w tym temacie. Jeżeli nie czuje się ona na siłach, lub chcesz taką strategię budować sam, to naprzeciw Twoim potrzebom z pewnością wychodzą firmy organizujące szkolenia i warsztaty z zakresu kreowania wizerunku lub ogólniej - prowadzenia marketingu firmy.
     
    Możesz się na takim szkoleniu dowiedzieć o tym w jaki sposób dotrzeć do interesujących Cię klientów, lub jeśli zajmujesz się headhunterstwem do potencjalnych Twoich kandydatów na stanowiska w różnych projektach rekrutacyjnych. Niezależnie od strategii i twoich planów może się okazać, że jakiś niezadowolony klient wytoczy przeciwko

    Wam ciężkie działa i postanowi w każdym możliwym miejscu w sieci umieścić wpis dyskredytujący firmę. Na takie działania reagować należy dość szybko, jeden niekorzystny komentarz, czy ocena w odczuciach potencjalnych klientów ma większą wagę niż nawet kilkadziesiąt pozytywnych (zwłaszcza jeśli widać, że są grubymi nićmi szyte lub bardzo lakoniczne).

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.