Przy dynamicznie rozwijającym się rynku stale rosną potrzeby i oczekiwania klientów, którzy nie zadowalają się prostymi reklamami w telewizji czy ulotkami, które pokazują jedynie produkt, nie wnosząc nic więcej do całego procesu sprzedaży. Dzisiaj przypomina on bardziej pracę akwizytora, który chodzi od jednego domu do drugiego i stara się oferować produkty.
Przy dynamicznie rozwijającym się rynku stale rosną potrzeby i oczekiwania klientów, którzy nie zadowalają się prostymi reklamami w telewizji czy ulotkami, które pokazują jedynie produkt, nie wnosząc nic więcej do całego procesu sprzedaży. Dzisiaj przypomina on bardziej pracę akwizytora, który chodzi od jednego domu do drugiego i stara się oferować produkty.
Choć dziś sprzedający nie muszą parać się handlem obwoźnym, to mają dostęp do domu każdego konsumenta, czy ten otworzy drzwi i z chęcią wysłucha, czy też będzie zdeterminowany, żeby nie dać się nabrać na sztuczki i manipulacje szarlatanów.
Firmy mają obecnie niebywałą okazję dotrzeć go klientów, którzy siedzą zrelaksowani w swoich domach, przeglądając bieżące wiadomości z kraju i ze świata. Nie muszą z nimi wchodzić w bezpośrednie interakcje, jednak mają szansę na zaprezentowanie swojej oferty – w mediach społecznościowych, jako reklamy na bocznych panelach czy też w formie newsletteru. Stale rośnie zakres technik sprzedaży, które wciąż mają ten sam cel, różni je jednak metoda i środki, dzięki którym mogą go osiągnąć.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Nie należy jednak zapominać, że tradycyjny handel był skuteczny nie dlatego, że nie istniały inne możliwości zakupu, ale też ze względu na podejście do klienta. Pod tym względem handel elektroniczny nadal pozostaje w tyle, gdyż żaden automatyczny proces nie zastąpi rozmowy w cztery oczy, żadna trójwymiarowa, interaktywna forma prezentacji produktu nie zastąpi opinii drugiego człowiek oraz opowieści o jego doświadczeniach.
Są one niepowtarzalne, dlatego też przedsiębiorstwa obok specjalistów technicznych powinny także zatrudniać profesjonalnych sprzedawców z odpowiednim doświadczeniem. Mają oni wiedzę o ludzkich reakcjach, której nie dorównują żadnego badania i metody eksperymentalne, próbujące uogólnić to szereg zjawisk związanych z nabywaniem i sprzedawaniem towarów i usług. Oraz prawami rządzącymi podstawowymi interakcjami międzyludzkimi.
Gdyby rzeczywistość sprzedażowa był taka prosta, znacznie więcej firm dobrze przygotowanych do wejścia na rynek odnosiłoby sukcesu w swoich dziedzinach.
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.