Leady sprzedażowe
Każda z firm działających na rynku dąży przede wszystkim do możliwie jak najbardziej kompleksowego rozwoju. A to nie jest możliwe bez klientów, których obecność tylko napędza rozwój danego przedsiębiorstwa.

Każda z firm działających na rynku dąży przede wszystkim do możliwie jak najbardziej kompleksowego rozwoju. A to nie jest możliwe bez klientów, których obecność tylko napędza rozwój danego przedsiębiorstwa. Nie ma znaczenia w jakiej branży działa dane przedsiębiorstwo ani jaka jest jego wielkość – zawsze podstawą sukcesu i istnienia są udane i owocne kontakty z klientami. Dlatego też dla wielu firm kluczowym zadaniem staje się praca nad pozyskiwaniem nowych klientów oraz zatrzymaniem już tych obecnych. W opisach takich działań bardzo często pojawia się określenie takie jak lead sprzedażowy. To nic innego jak określenie samego konsumenta.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.
Konsument to nie zawsze indywidualna osoba. Często jest to także firma lub instytucja. W przypadku niezwykle popularnych w dzisiejszych czasach zakupów online, leadem sprzedażowym w znacznej większości przypadków jest jednostka, pozostawiająca swoje dane na stronie z ofertą przedsiębiorstwa lub w inny dowolny sposób kontaktu. Warto jednak mieć na uwadze, że zdobycie leada na stronie internetowej związane jest z wyplenieniem (dobrowolnym oczywiście) formularza przez internautę. Zarówno w świecie rzeczywistym jak i online istnieje całe mnóstwo sposobów na pozyskanie potencjalnych klientów na dany produkt czy usługę. Jak się okazuje w praktyce część sposobów jest mniej, a część bardziej skuteczna. Dlatego warto sposób pozyskiwania klientów dopasować przede wszystkim do rodzaju i profilu działalności przedsiębiorstwa, które zajmuje się poszukiwaniem klientów. Bardzo dobrym sposobem na pozyskanie sprzedażowego leadu jest remarketing. Prawda jest taka, że odwiedzając daną witrynę internetową internauta niezwykle rzadko zachowuje się zgodnie z życzeniem właściciela danej strony internetowej. Spowodowane jest to naprawdę wieloma czynnikami, których zniwelowanie mogłoby być niezwykle trudne, a czasem nawet nie do końca realne do wykonania. Co oczywiście nie oznacza, że każdy lead na stronie ma być zlekceważony, podejmując tym samym działania zmierzające do zachęcenia do powrotu klienta na stronę.
Negocjacje w biznesie
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją,…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej