Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta pozwoli nam dowiedzieć się, jak pogodzić stanowczość z uprzejmością wobec klientów, jak zorganizować systemową obsługę, poradzić sobie z trudnymi emocjami jakie pojawiają się przy kontaktach z klientami oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Przebieg szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta
Na szkoleniu omawiane są konkretne zagadnienia, które dotyczą postaw poprawnej komunikacji w biznesie, przede wszystkim w telefonicznym kontakcie. Nie od dziś wiadomo, że prawidłowa obsługa klienta prowadzi do szybszego rozwoju firmy. Warsztaty pomogą nam budować relacje z klientem tak, aby jego potrzeby zostały zrozumiane i chciał wrócić do naszej współpracy jeszcze nie raz.
Nauczymy się podstawowych zwrotów, słów i technik, które pozwolą nam szybko i sprawnie stać się specjalistą od obsługi klientów. Zadowolony klient to taki, który czuje się doceniony. Musi wiedzieć, że jego potrzeby stawiane są na pierwszym miejscu. Szkolenie pozwoli nam również nauczyć się, jak radzić sobie z emocjami występującymi w kontakcie z klientem. Dzięki temu doprowadzimy do obniżenia ilości ewentualnych reklamacji w przyszłości.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta? Klient potrzebuje dobrze przygotowanej oferty, która odpowie na jego wszystkie oczekiwania. Istotne znaczenie ma tutaj wiedza i kompetencje handlowców. Jeśli odpowiednio je wykorzystamy, zaspokoimy potrzeby naszych klientów.
Profesjonalna obsługa klienta polega więc na uważnym słuchaniu i diagnozowaniu problemu. Na końcu udzielamy informacji, która wyeliminuje problem. Dobrze obsłużony
klient to taki, który został obsłużony uprzejmie - mamy wtedy pewność, że do nas wróci. Pamiętajmy również, że profesjonalna obsługa klienta to szybka obsługa. Klienci nie lubią czekać i niezwykle cenią sobie czas. Wszystko musi przebiegać więc sprawnie i na wysokim poziomie. Unikanie błędów pozwoli skierować nam się na zysk, zdobywając przy tym coraz szersze grono zaufanych klientów.