Profesjonalna obsługa klienta – czym się cechuje?

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta pozwoli nam dowiedzieć się, jak pogodzić stanowczość z uprzejmością wobec klientów, jak zorganizować systemową obsługę, poradzić sobie z trudnymi emocjami jakie pojawiają się przy kontaktach z klientami oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zarówno dla klientów, jak i pracowników.

zdjęcie - Profesjonalna obsługa klienta – czym się cechuje?
 
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta pozwoli nam dowiedzieć się, jak pogodzić stanowczość z uprzejmością wobec klientów, jak zorganizować systemową obsługę, poradzić sobie z trudnymi emocjami jakie pojawiają się przy kontaktach z klientami oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zarówno dla klientów, jak i pracowników.

Przebieg szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

Na szkoleniu omawiane są konkretne zagadnienia, które dotyczą postaw poprawnej komunikacji w biznesie, przede wszystkim w telefonicznym kontakcie. Nie od dziś wiadomo, że prawidłowa obsługa klienta prowadzi do szybszego rozwoju firmy. Warsztaty pomogą nam budować relacje z klientem tak, aby jego potrzeby zostały zrozumiane i chciał wrócić do naszej współpracy jeszcze nie raz.
 
Nauczymy się podstawowych zwrotów, słów i technik, które pozwolą nam szybko i sprawnie stać się specjalistą od obsługi klientów. Zadowolony klient to taki, który czuje się doceniony. Musi wiedzieć, że jego potrzeby stawiane są na pierwszym miejscu. Szkolenie pozwoli nam również nauczyć się, jak radzić sobie z emocjami występującymi w kontakcie z klientem. Dzięki temu doprowadzimy do obniżenia ilości ewentualnych reklamacji w przyszłości.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Klient potrzebuje dobrze przygotowanej oferty, która odpowie na jego wszystkie oczekiwania. Istotne znaczenie ma tutaj wiedza i kompetencje handlowców. Jeśli odpowiednio je wykorzystamy, zaspokoimy potrzeby naszych klientów. Profesjonalna obsługa klienta polega więc na uważnym słuchaniu i diagnozowaniu problemu. Na końcu udzielamy informacji, która wyeliminuje problem. Dobrze obsłużony
 
klient to taki, który został obsłużony uprzejmie - mamy wtedy pewność, że do nas wróci. Pamiętajmy również, że profesjonalna obsługa klienta to szybka obsługa. Klienci nie lubią czekać i niezwykle cenią sobie czas. Wszystko musi przebiegać więc sprawnie i na wysokim poziomie. Unikanie błędów pozwoli skierować nam się na zysk, zdobywając przy tym coraz szersze grono zaufanych klientów.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.