Profesjonalna obsługa klienta

Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług.

zdjęcie - (the_title())

     

    Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług. Niekompetentna i nieprzyjemna usługa może zaś spowodować przejście klienta do konkurencji i korzystanie z jej, a nie naszych usług. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z istotności profesjonalnej obsługi klienta - to właśnie dlatego często inwestują w szkolenia z obsługi klienta dla swoich pracowników. Nie są to zmarnowane pieniądze - taka inwestycja zwraca się w przyszłości i jest uważana za jeden z lepszych sposobów wydawania pieniędzy.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.



    Kontakt z klientem - podstawa profesjonalnej obsługi

    Prowadząc własną działalność, powinniśmy przede wszystkim zadbać o to, aby kontakt klienta z nami nie był utrudniony. Dobrze jest utworzyć specjalny numer telefonu i adres poczty elektronicznej, za pośrednictwem których klient będzie mógł łatwo i szybko skontaktować się w konkretnej sprawie. W większych firmach często wyznaczane są osoby odpowiedzialne tylko i wyłącznie za kontakt z klientem. Jest to rozwiązanie bardzo praktyczne i doskonale się sprawdzające - należy jednak pamiętać o wyborze odpowiedniej osoby na to stanowisko. Powinna to być osoba kontaktowa, cierpliwa i umiejąca rzeczowo i rozsądnie rozmawiać z klientami. Nie należy pozostawiać bez odpowiedzi żadnych telefonów ani e - maili! Taka postawa robi bowiem bardzo złe wrażenie.

    Opinie klientów - nie ignoruj ich!

    Ignorowanie opinii stałych lub jednorazowych klientów jest bardzo często popełnianym błędem. Przekonani o tym, że sami najlepiej wiemy o tym, jak chcemy prowadzić własny biznes, nie sugerujemy się tym, co uważają klienci. Tymczasem, jak wynika z przeprowadzanych badań i statystyk, największy sukces odnoszą właśnie ci przedsiębiorcy, dla których opinia klientów jest sprawą bardzo istotną. Warto więc zwrócić uwagę na to, co ci, którzy skorzystali z naszych usług, mają na ich temat do powiedzenia. Nawet negatywna opinia może być opinią bardzo wartościową - może sprawić, że zauważymy błędy i szybko je skorygujemy, dzięki czemu kolejni klienci nie będą już mieć żadnych obiekcji. Nieustanne poprawianie działania firmy i swoich usług jest bowiem niezbędne, jeśli chcemy utrzymać się na rynku i cieszyć dobrą opinią.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.