Szkolenia miękkie dla sprzedawców

Kompetencje miękkie są najważniejszą częścią sprzedaży. To one wpływają na sposób prowadzenia rozmów z klientami, prezentację produktu oraz utrzymywanie stałych relacji z osobami, które w przyszłości będą mogły wrócić po nasze inne produkty. Choć jeszcze kilka lat temu sami pracodawcy bardziej zwracali uwagę na kandydatów do pracy, którzy posiadają określoną wiedzę i doświadczenie branżowe, dziś częściej nastawiają się na wyszukiwanie osób, którzy cechują się odpowiednimi kompetencjami miękkimi.

11 sierpnia 2018
zdjęcie - Szkolenia miękkie dla sprzedawców

 

Kompetencje miękkie są najważniejszą częścią sprzedaży. To one wpływają na sposób prowadzenia rozmów z klientami, prezentację produktu oraz utrzymywanie stałych relacji z osobami, które w przyszłości będą mogły wrócić po nasze inne produkty.

Choć jeszcze kilka lat temu sami pracodawcy bardziej zwracali uwagę na kandydatów do pracy, którzy posiadają określoną wiedzę i doświadczenie branżowe, dziś częściej nastawiają się na wyszukiwanie osób, którzy cechują się odpowiednimi kompetencjami miękkimi.

Szkolenia miękkie obejmują praktyczne warsztaty i ćwiczenia, na których wypracowywane są odpowiednie postawy, dzięki którym możemy skuteczniej sprzedawać produkt i utrzymywać długotrwałe relacje z klientami.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:

Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku.

Do najbardziej popularnych tematyk szkoleniowych należą:

  • autoprezentacja i sztuka przemówień, które mogą znacząco wpłynąć na sam sposób oferowania produktów,
  • negocjacje, dzięki którym pracownicy umiejętniej prowadzą rozmowy,
  • sztuka wywierania wpływu i psychomanipulacji,
  • komunikacja werbalna i niewerbalna, dzięki którym sprzedawca może być pozytywniej odbierany przez klientów.


Szkoleń miękkich jest jednak znacznie więcej. Często te, które nie są stricte adresowane do sprzedawców, mogą jednak znacząco polepszyć ich wydajność i efektywność.

Szkolenia menedżerskie i przywódcze, choć przeznaczone dla pracowników na szczeblach kierowniczych, mogą również pozytywnie wpłynąć na pracę handlowca. Równocześnie na rynku znajdziemy wiele ogólnych szkoleń sprzedażowych, które kompleksowo omawiają różne elementy pracy handlowca.

Jeśli chodzi o szkolenia miękkie, Warszawa, podobnie jak inne duże miasta, oferuje wiele placówek edukacyjnych, które zajmują się organizacją kompleksowych szkoleń pracowniczych.

Osoby, które dopiero wchodzą na rynek pracy, mogą skorzystać z już zorganizowanych kursów, na które będą uczęszczać z grupą osób o podobnych planach zawodowych. Ofertę placówek edukacyjnych mogą wybrać również sami przedsiębiorcy, którzy z pewnością znajdą kurs o odpowiedniej tematyce i właściwym poziomie dla swoich nowych pracowników.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.