Szkolenie techniki i strategii negocjacji

Pamiętajmy, że nie każdy może sprzedawać bez odpowiedniego przygotowania. Aby uzyskać przewagę nad klientem, należy wiedzieć jak prawidłowo i skutecznie odbyć rozmowę i negocjację. Wówczas najlepiej odbyć szkolenie z technik negocjacji i sprzedaży.

zdjęcie - (the_title())

    Pokazuje nam jakie możliwości daje nam praktyka i wiedza skutecznej komunikacji. Celem zajęć jest podniesie poziomu sprzedaży, ulepszenie jakości rozmów, a także poprawienie relacji z klientami. Uczestnicy nabiorą pewności siebie, nauczą się jak odpowiednio kierować rozmową by odnieść sukces. Profesjonalne podejście do konsumenta to nie tylko sprzedawanie, ale również doradzanie, budowanie wizji, oraz realizowanie potrzeb przedstawiając najlepsze rozwiązanie. Na szkoleniach uczymy się jak nie być nachalnym, nie narzucać się, co zazwyczaj odpycha potencjalnego klienta. Zajęcia głównie polecane są osobą, które zajmują się telemarketingiem.

    Jednak osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią również nabiorą pewnych umiejętności, które poprawią sprzedaż. Większość zajęć odbywa się w formie praktycznej, dzięki czemu nie będziemy się nudzić i wykażemy zainteresowaniem, dodatkowo łatwiej będzie nam zapamiętać nabyte umiejętności. Szkolenie pozwoli nam w nabyciu wiedzy m. in.: kiedy wykorzystywać dane metody sprzedaży, a kiedy ich unikać, w jaki sposób zwrócić na siebie uwagę rozmówcy, jak mówić językiem korzyści, jakie zachowania są pożądane w negocjacjach, a jakich się wystrzegać. Prawidłowo i profesjonalnie przeprowadzone szkolenia wniosą wiele korzyści dla firmy jak i dla samego uczestnika. Pracownicy poczują się lepiej, będą z większym entuzjazmem podchodzić do pracy.

     

    Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Oto nasze szkolenia ze sprzedaży: Wybierz szkolenia Gammy! Zaufaj firmie szkoleniowej roku

     

    Sprzedaż przez telefon nie będzie nudna, męcząca i uciążliwa. Rozmowy będą kreatywniejsze, co wiąże się także z lepszym prezentowaniem siebie i firmy. Sprzedaż odbywać się będzie szybciej i skuteczniej, doprowadzając do wielu finalizacji i podniesieniu wyników sprzedaży. Uczestniczenie w szkoleniach pozwoli na zbudowanie pewnych relacji z klientem, wówczas staniemy się oryginalnymi i rozpoznawalnymi handlowcami. Dzięki poznaniu odpowiednich technik i strategii nie poddamy się manipulacji drugiej strony podczas negocjacji. Nauczymy się umiejętnie zadawać pytania i kierować odpowiednio rozmowę, dzięki czemu unikniemy ryzyka odmowy przez klienta. Pracodawcy powinni zainwestować w profesjonalne szkolenia dla swoich pracowników, ponieważ pozwali to budować pozytywny wizerunek Firmy jako pracodawcy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.