Pokazuje nam jakie możliwości daje nam praktyka i wiedza skutecznej komunikacji. Celem zajęć jest podniesie poziomu sprzedaży, ulepszenie jakości rozmów, a także poprawienie relacji z klientami. Uczestnicy nabiorą pewności siebie, nauczą się jak odpowiednio kierować rozmową by odnieść sukces. Profesjonalne podejście do konsumenta to nie tylko sprzedawanie, ale również doradzanie, budowanie wizji, oraz realizowanie potrzeb przedstawiając najlepsze rozwiązanie. Na szkoleniach uczymy się jak nie być nachalnym, nie narzucać się, co zazwyczaj odpycha potencjalnego klienta. Zajęcia głównie polecane są osobą, które zajmują się telemarketingiem.
Jednak osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią również nabiorą pewnych umiejętności, które poprawią sprzedaż. Większość zajęć odbywa się w formie praktycznej, dzięki czemu nie będziemy się nudzić i wykażemy zainteresowaniem, dodatkowo łatwiej będzie nam zapamiętać nabyte umiejętności. Szkolenie pozwoli nam w nabyciu wiedzy m. in.: kiedy wykorzystywać dane metody sprzedaży, a kiedy ich unikać, w jaki sposób zwrócić na siebie uwagę rozmówcy, jak mówić językiem korzyści, jakie zachowania są pożądane w negocjacjach, a jakich się wystrzegać. Prawidłowo i profesjonalnie przeprowadzone szkolenia wniosą wiele korzyści dla firmy jak i dla samego uczestnika. Pracownicy poczują się lepiej, będą z większym entuzjazmem podchodzić do pracy.
Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Oto nasze szkolenia ze sprzedaży:
Wybierz szkolenia
Gammy! Zaufaj firmie szkoleniowej roku
Sprzedaż przez telefon nie będzie nudna, męcząca i uciążliwa. Rozmowy będą kreatywniejsze, co wiąże się także z lepszym prezentowaniem siebie i firmy. Sprzedaż odbywać się będzie szybciej i skuteczniej, doprowadzając do wielu finalizacji i podniesieniu wyników sprzedaży. Uczestniczenie w szkoleniach pozwoli na zbudowanie pewnych relacji z klientem, wówczas staniemy się oryginalnymi i rozpoznawalnymi handlowcami. Dzięki poznaniu odpowiednich technik i strategii nie poddamy się manipulacji drugiej strony podczas negocjacji. Nauczymy się umiejętnie zadawać pytania i kierować odpowiednio rozmowę, dzięki czemu unikniemy ryzyka odmowy przez klienta. Pracodawcy powinni zainwestować w profesjonalne szkolenia dla swoich pracowników, ponieważ pozwali to budować pozytywny wizerunek Firmy jako pracodawcy.