Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej

Pamiętajmy, że nawet najlepszy biznes nie przetrwa na rynku, jeśli nie będziemy umieli odpowiednio sprzedawać tego co oferujemy. Sprzedaż bezpośrednia może odbywać się wszędzie, dlatego zawsze powinniśmy być na to przygotowani.

7 września 2017
zdjęcie - Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej

Techniki sprzedaży bezpośredniej. Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej.


Wymaga dużo czasu, jak i pracy, ale także musi zostać prawidłowo przeprowadzona
. Większość technik i strategii jest proste i łatwe do opanowania. Umożliwiają nam szybkie wpływanie na to co myśli klient o nas, o naszym produkcie. W takich sytuacjach, gdy chcemy udoskonalić swoje umiejętności sprzedażowe, warto udać się na szkolenie techniki sprzedaży. Skierowane są do wszystkich osób, które chcą zdobywać sukcesy ze sprzedaży produktów.

Celem takich spotkać są m. in.: zdobycie praktycznej wiedzy, jak sprzedawać lepiej i więcej, rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych, odkrycie prawdziwych potrzeb klienta, stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji sprzedażowej. Warsztaty szkoleniowe pozwalają nam na nabycie wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej pod względem każdego, ważnego szczegółu. Kości zyskuje nie tylko b, ale również cała firma. Lepszymi i większymi sprzedażami wiąże się ogólny wzrost sprzedaży, a także wzrost satysfakcji z obsługi klientów.

 

Chciałbyś rozszerzyć działania sprzedażowe poza spotkanie z klientem? Może chciałbyś uzyskiwać lepszą skuteczność z rozmowy z klientem albo chcesz zostać lepszym negocjatorem? Zobacz nasz dział: sprzedaż szkolenia i m.in.:
Wybierz najlepszą firmę szkoleniową roku.

 

Pozwala na łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klienta, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostosować swoje oferty do rynku. Szkolenia z technik sprzedaży obejmują głównie zadania praktyczne. Tylko ciągłe ćwiczenia pozwalają nam na nabycie profesjonalnych umiejętności. Podczas przeprowadzania rozmów stosuje się skuteczne techniki takie jak: mniej przypuszczaj, a więcej pytaj, mniej mów, więcej słuchaj, mniej faktów, więcej korzyści, mniej wrogości, więcej radości.

Komunikacja między sprzedawcą, a klientem przebiegnie dzięki temu gładko, wówczas łatwiej będzie się porozumieć. Przed podejściem do rozmowy sprzedażowej warto także przygotować się w domu, np. nabywając informacje o naszym kliencie.

Każdy konsument chce poczuć się wyjątkowo, wiedzieć, że oferta skierowana jest wyłącznie dla niego i jego potrzeb. Jeśli nie zdążyliśmy nabyć takich informacji, wówczas na początku rozmowy możemy zadać kilka pytań, które dostarczą nam odpowiednią wiedzę. Podczas szkoleń nabywamy także umiejętność, która pozwoli nam na przeprowadzenie takiej wstępnej rozmowy, dodatkowo nie narzucając się.
 

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.