Trudny pracownik
W każdej firmie zdarzają się pracownicy trudni, z ciężkim charakterem, z którymi trudno się współpracuje. Jeśli taki pracownik posiada ogromną wiedze i generalnie sprawdza się w pracy należy znaleźć sposób na poradzenie sobie z jego trudnym charakterem.

W każdej firmie zdarzają się pracownicy trudni, z ciężkim charakterem, z którymi trudno się współpracuje. Jeśli taki pracownik posiada ogromną wiedze i generalnie sprawdza się w pracy należy znaleźć sposób na poradzenie sobie z jego trudnym charakterem. Najważniejsze jest to, by określić z kim mamy do czynienia i w czym tkwi problem. Istnieje kilka typów osobowości, które warto znać i wiedzieć jak z nimi postępować.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W dużej mierze umiejętności przywódcze można wypracować. Dobre zarządzanie zespołem to sztuka dobrego motywowania oraz delegowania zadań. Zdobądź niezbędną wiedzę potrzebną, by zostać EXELLENT MENAGEREM! Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem. Mogą Cię również zainteresować: szkolenia po angielsku, szkolenie rozwiązywanie konfliktów w zespole.Pierwszym typem pracownika trudnego jest pracownik niezdecydowany. Potrzebuje on dłuższego czasu na podjęcie decyzji. Zdarza mu się również zmienić zdanie. Aby poradzić sobie z tym typem osobowości należy przy podejmowaniu decyzji przedstawiać terminy ostateczne, po których nie ma możliwości zmiany decyzji. To spowoduje, iż taki pracownik będzie miał świadomość tzw. deadline, po którym nie może zmienić od tak zdania.
Kolejnym typem trudnego pracownika jest typ nadmiernie rywalizujący. Taka osoba chce być najlepsza we wszystkim, bez względu na konsekwencje. Nieważne jest dla niej czy ktoś może ucierpieć, dąży do wyznaczonego celu na sto procent. Taką osobę najlepiej ukierunkować na działanie zespołowe, jeśli ten typ osobowości ukierunkujemy na zwycięstwo zespołowe, współpracownicy przestaną być postrzegani jako rywale.
Trzecim typem osobowości jest typ przesadnie dramatyzujący. Jest to typ pracownika, który wiele sytuacji postrzega w negatywny sposób. Osoba taka szybko się wścieka, irytuje i obraża na współpracowników. Z taką osobą bardzo trudno się współpracuje. Jeśli jest potrzebna w przedsiębiorstwie należy ściśle określić granicę tolerowania jej zachowań.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zarządzanie pokoleniem y – czyli jak rozmawiać z dwudziestoparolatkiem aby czuł się zmotywowany do pracy? Posiadanie w jednym zespole przedstawicieli różnych pokoleń jest wyzwaniem dla współczesnych menagerów i liderów. Szkolenie z zarządzania multigeneracyjnego pozwala bliżej przyjrzeć pokoleniom aktywnym na rynku pracy oraz dobrać odpowiedni model zarządzania do każdego z nich.
Mogą Cię również zainteresować: szkolenie z zarządzania projektami, warsztaty z komunikacji.
Innym typem trudnego pracownika jest typ nadgorliwca. Jest to osoba, która zawsze chce przedstawić swój punkt widzenia, jest zawsze przygotowana na przedstawienie swojego zdania. W tym przypadku przed jakimkolwiek wystąpieniem należy określić ściśle ramy czasowe prezentacji. Irytującym typem pracownika jest typ pracownika tzw. Wulkan. Jest to osoba, która bardzo wybuchowo reaguje na każde niepowodzenia. Z taką osobą bardzo często mamy do czynienia w przypadku kadry menadżerskiej.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej