Zarządzanie pokoleniami

Zarządzanie pokoleniami

Zarządzanie pokoleniami + dodatkowy moduł: stosunek X,Y,Z do pracy zdalnej

Szkolenia menedżerskie
Różnorodność płynąca ze zmian pokoleniowych może być przekleństwem bądź błogosławieństwem

Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje pokolenia. Współczesny menedżer pełni rolę wspierającą wobec pracowników i zespołu. Będzie tym skuteczniejszy im większą znajdzie w sobie otwartość na różne systemy wartości, sposoby myślenia, współpracy i reagowania w sytuacjach trudnych. A między innymi tym różnią X’y od Y’greków i Z’etek.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów - komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.

Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.

Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się poprzez różnorodność pokoleniową zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.

Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.

Zapraszamy na szkolenie zarządzanie pokoleniami!

Multigeneracyjnosć w organizacjach stała się faktem. Dziś przedstawiciele przynajmniej 3 pokoleń pracują w organizacjach. Ygreki zajmują już stanowiska menedżerskie, Ztki stanowiska specjalistów. W ramach zjawiska „Silver tsunami” baby boomer’si również co raz częściej zaczynają na swoją przygodę zawodową w nowych firmach.

Dziś wiele organizacjach pracuje wyłącznie w trybie zdalnym, inne zaczynają pracować w trybie mieszanym. Wygląda, że ten trend utrzyma się, aż do opracowania szczepionki, bądź lekarstwa na Koronawirusa.

Warto więc uwzględnić różne profile pokoleniowe w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z przedstawicielami poszczególnych generacji.

Przydatne w zarządzaniu multigeneracyjnym kompetencje to:

  • Umiejętność dostosowywania stylu zarządzania do poszczególnych pokoleń
  • Wykorzystywanie nowych technologii
  • zarządzanie wieloma zadaniami równocześnie (multitasking)
  • umiejętność właściwego motywowania poszczególnych pokoleń
  • elastyczność – cokolwiek to oznacza.

Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów - komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.

Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.

Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.

Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń

  • ­Baby boomers, X, Y i Z  - etykietowanie vs. przydatny skrót myślowy
  • ­Tworzenie Persony (technika zaczerpnięta z metodologii design thinking)
  • ­Jakie jest każde z pokoleń pod kątem:
    • Wartości
    • Stylu komunikacji
    • Motywacji
    • Potrzeb i oczekiwań
    • Komunikacji
  • ­Mythbusters

2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych

  • ­Gra symulacyjna dotycząca konfliktu wartości
  • ­Rywalizacja czy Współpraca

3. Plusy zespołu wielopokoleniowego

  • ­Mocne strony poszczególnych pokoleń
  • ­Podział zadań i kompetencji
  • ­Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników
  • ­Zapobieganie konfliktom
  • ­Bazy wiedzy czyli uczmy się od siebie


4. Komunikacja

  • ­Czy istnieje przekaz uniwersalny?
  • ­Jak słyszeć wartości, potrzeby, oczekiwania przedstawicieli pokoleń
  • ­Jak uniknąć barier międzypokoleniowych
  • ­Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń?


5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)

  • ­Rozmowa mobilizująca
  • ­Informacja zwrotna (feedback vs. feedforward)
  • ­Podnoszenie standardów pracy
  • ­Zlecanie, delegownaie, rozszerzanie odpowiedzialności
  • ­Budowanie fundamentu zaufania
  • ­Rozmowa egzekwująca
  • ­Exit inteview

6. Motywowanie i budowanie lojalności

  • ­Motywacja 3.0
  • ­Kij czy marchewka?
  • ­W jaki sposób budować lojalność ?
    • Skala przywiązania
    • Skala nastawienia emocjonalnego


7. Obszary konfliktogenne

  • ­Stosunek do pracy
  • ­Punktualność
  • ­Otwartość na feedback
  • ­Chęć uczenia się
  • ­Gotowość do dzielenia się wiedzą
  • ­Zadawanie pytań i prośba o wsparcie
  • ­Poczucie odpowiedzialności…
  • ­Inne

8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?

  • Dobierz marketing rekrutacyjny
  • ­Opowiedz mi o pracy
  • ­Zadbaj o onboarding
  • ­Wspieraj i ucz
  • ­Feedback od razu
  • ­Pokaż mi, dlaczego jestem ważny
  • ­Pokaż sens mojej pracy
  • ­Piłkarzyki? - niekoniecznie

9. Podsumowanie i zakończenie

  • ­Słowo na koniec od trenera
  • ­Podsumowanie uczestników
  • ­Ćwiczenie SSC

1. Czym charakteryzują się poszczególne pokolenia pod względem:

  • Wartości
  • Potrzeb i oczekiwań wobec pracodawcy
  • Stylu pracy

2. Stosunek do pracy zdalnej poszczególnych pokoleń

  • Niezależność vs. zależność vs. współzależność
  • Motywacja X, Y, Z ‘ów do pracy zdalnej (dzieci, niezależność, work life balance)
  • Jak w trybie zdalnym zaspokajać obszary motywacyjne każdego z pokoleń?

3. Motywatory, charakterystyczne dla pokoleń, z uwzględnieniem czasu pandemii:

  • Obszar life-work balance (rola rodzica, pracownika w domu, podział zadań i czasu)
  • Wellbeing (z naciskiem na emocje)
  • Poczucie więzi z zespołem i organizacja
  • Poczucie autonomii (reakcje na zdalne sposoby kontrolowania pracy)

4. Różnorodność jako przewaga

  • Mapa różnorodności zespołu
  • Mocne strony i szanse wynikające z różnorodności
  • Budowanie otwartości na różnorodność w zespole

1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń

  • ­Baby boomers, X, Y i Z - etykietowanie vs. przydatny skrót myślowy
  • ­Tworzenie Persony (technika zaczerpnięta z metodologii design thinking)
  • ­Jakie jest każde z pokoleń pod kątem:
    • Wartości
    • Stylu komunikacji
    • Motywacji
    • Potrzeb i oczekiwań
    • Komunikacji
  • ­Mythbusters

2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych

  • ­Gra symulacyjna dotycząca konfliktu wartości
  • ­Rywalizacja czy Współpraca

3. Plusy zespołu wielopokoleniowego

  • ­Mocne strony poszczególnych pokoleń
  • ­Podział zadań i kompetencji
  • ­Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników
  • ­Zapobieganie konfliktom
  • ­Bazy wiedzy czyli uczmy się od siebie


4. Komunikacja

  • ­Czy istnieje przekaz uniwersalny?
  • ­Jak słyszeć wartości, potrzeby, oczekiwania przedstawicieli pokoleń
  • ­Jak uniknąć barier międzypokoleniowych
  • ­Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń?


5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)

  • ­Rozmowa mobilizująca
  • ­Informacja zwrotna (feedback vs. feedforward)
  • ­Podnoszenie standardów pracy
  • ­Zlecanie, delegownaie, rozszerzanie odpowiedzialności
  • ­Budowanie fundamentu zaufania
  • ­Rozmowa egzekwująca
  • ­Exit inteview

6. Motywowanie i budowanie lojalności

  • ­Motywacja 3.0
  • ­Kij czy marchewka?
  • ­W jaki sposób budować lojalność ?
    • Skala przywiązania
    • Skala nastawienia emocjonalnego


7. Obszary konfliktogenne

  • ­Stosunek do pracy
  • ­Punktualność
  • ­Otwartość na feedback
  • ­Chęć uczenia się
  • ­Gotowość do dzielenia się wiedzą
  • ­Zadawanie pytań i prośba o wsparcie
  • ­Poczucie odpowiedzialności…
  • ­Inne

8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?

  • Dobierz marketing rekrutacyjny
  • ­Opowiedz mi o pracy
  • ­Zadbaj o onboarding
  • ­Wspieraj i ucz
  • ­Feedback od razu
  • ­Pokaż mi, dlaczego jestem ważny
  • ­Pokaż sens mojej pracy
  • ­Piłkarzyki? - niekoniecznie

9. Podsumowanie i zakończenie

  • ­Słowo na koniec od trenera
  • ­Podsumowanie uczestników
  • ­Ćwiczenie SSC

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Z przeprowadzonego badania Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).
Szkolenie związane z:
  • komunikacja międzypokoleniowa szkolenie
  • zarządzanie pokoleniami szkolenie
  • zarządzanie pokoleniami
  • multigeneracje

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Lepiej wykorzystany potencjał pracowników 
  • Większe zadowolenie i satysfakcja osób zatrudnionych
  • Mniejsza rotacja czyli mniej nieprzewidzialnych zmian
  • Usprawnienie procesu rekrutacji i tym samym możliwość dotarcia do unikalnych kandydatów
  • Konkurencyjność na rynku pracy
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy) 
  • Wzmocnienie wizerunku organizacji jako miejsca elastycznego i podążającego za trendami
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera nowoczesnego i podążającego za trendami
  • Zbudowanie wizerunku szefa elastycznego i otwartego
  • Nabycie unikalnych umiejętności budowania relacji z przedstawicielami różnorodnych grup wiekowych
  • Wyższa wydajność dzięki wykorzystaniu synergii zespołu
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów
  • Możliwość wdrożenia nowoczesnego stylu zarządzania – bycie prekursorem

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa przepływu wiedzy w zespołach mieszanych
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Zbudowanie wizerunku organizacji przyszłości

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji