Warsztaty komunikacji interpersonalnej
Komunikacja interpersonalna w pracy. Nieporozumienia podczas komunikacji zdarzają się każdemu. W życiu prywatnym najczęściej jesteśmy w stanie wytłumaczyć to nieporozumienie bez większych konsekwencji…

Problemy mogą pojawić się na polu spotkań i kontaktów zawodowych. Z tego też względu wiele firm decyduje się na wysłanie swoich pracowników na specjalnie przygotowane szkolenia i warsztaty komunikacji interpersonalnej. Celem warsztatów jest poprawa umiejętności skutecznego komunikowania się na polu zawodowym.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.
Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.
Szkolenia w warsztaty z poprawnej komunikacji interpersonalnej
W trakcie szkoleń i warsztatów uczestnicy nauczą się budowania pozytywnych relacji w biznesie, różnicy pomiędzy komunikatem usłyszanym a aktywnym słuchaniem. Dowiedzą się jak komunikacja niewerbalna wpływa na odbierany przez nas przekaz, a także jak wypowiadanymi słowami wpływać na zachowanie innych ludzi.
Uczestnicy podczas warsztatów uświadamiają sobie jak ważna jest prawidłowa komunikacja, jak poprawnie zarządzać komunikacją niewerbalną oraz jak świadomie i w sposób prawidłowy pytać i odpowiadać na pytania.
Dzięki wykorzystywaniu metody warsztatowej uczestnicy aktywnie uczestniczą w szkoleniu. Metoda warsztatowa zakłada pracę w zespołach, dyskusję na forum, gry i symulacje oparte na mogących się zdarzyć sytuacjach. Szkolenie zakłada również wypełnianie specjalnie przygotowanych testów i ankiet oraz wykłady z prezentacją.
Każde profesjonalne szkolenie przygotowywane jest pod konkretną grupę szkoleniową, dzięki czemu uczestnicy w jak największym stopniu skorzystają z przekazywanej wiedzy. Wybierając trenera na szkolenie warto zwrócić uwagę na jego doświadczenie oraz opinie o danej osobie przekazywane przez poprzednich uczestników tego typu szkoleń. Efektywne szkolenie może zdecydowanie poprawić jakość komunikacji w zakładzie pracy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak wyrażać swoje zdanie odważnie, spokojnie i bez lęku ? Jak komunikować swoje emocje w sposób który nie narusza terytorium drugiej osoby? Jak zachować się w sytuacji konfliktowej? Zapraszamy do udziału w szkoleniach z asertywności i komunikacji interpersonalnej. Zobacz również szkolenia z rozwoju osobistego.
Poprawna komunikacja sprzyja rozwiązywaniu problemów i szybszym rozwiązywaniu pojawiających się konfliktów na tle zawodowym. Aktywne uczestnictwo pracowników sprzyja osiągnięciu podstawowego celu szkolenia – nauki poprawnej komunikacji.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej