Call center, co to za praca?

zdjęcie - (the_title())

Call center to miejsce, w którym zostaje przekazana dziennie ogromna ilość połączeń wychodzących i czasem przychodzących.

Zazwyczaj odbywa się tam sprzedaż telefoniczna lub telefoniczna obsługa klienta. Osoby zatrudnione w call center specjalizują się w kontakcie z klientem, a do ich obowiązków należy przede wszystkim odpowiedź na wszelkie pytania, pierwszy kontakt z osobami z dostarczonej przez firmę bazy klientów, prezentacja produktu lub obsługi oferowanej przez korporację.

Nierzadko w call center mieści się również infolinia - w tym przypadku osoby zatrudnione obsługują linię przechodzącą w celu odpowiedzi na pytania, przekierowanie rozmów do odpowiednich działów, obsługi reklamacji oraz udzielenia pomocy technicznej. Najczęściej spotykane oferty pracy w call center to jednak sprzedaż telefoniczna.

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca. Wzmocnij wiarę we własne możliwości i negocjuj skuteczniej. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Zobacz: szkolenia z negocjacji, szkolenie telemarketing, profesjonalna obsługa klienta szkolenie. Zobacz cały dział: szkolenia sprzedażowe

 

Praca polega na wykonywaniu telefonów do osób z gotowej bazy lub samodzielnym wyszukiwaniu potencjalnych klientów, w celu przedstawienia oferty. Stanowisko oferowane przez call center to zazwyczaj Specjalista ds. obsługi klienta bądź Specjalista ds. sprzedaży.

Na takiej posadzie najczęściej spotykamy się z umową zlecenie, godzinną stawką (w zależności od znajomości języków obcych proporcjonalnie wzrasta) oraz systemem motywacyjnym/systemem nagród w postaci prowizji, czyli procentowe zyski ze sprzedaży, plus określone bonusy za wyjątkowe wyniki. Niektóre call center oferują również tzw. premie frekwencyjną.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.