Obecnie dużym atutem dla pracowników, szczególnie tych pracujących w sprzedaży, telemarketingu, lub dziale komunikacji biznesowej, jest znajomość różnych technik negocjacyjnych.
Ich celem jest doprowadzenie do rozwiązania istniejącego sporu, lub problemu do końca w sposób niedyskryminujący żadnej ze stron, ale pozwalający odnieś jak największe obopólne korzyści. W toku kursu jego uczestnicy nauczą się, w jakich sytuacjach najlepsze będzie twarde obstawanie przy swoich warunkach, a kiedy lepiej pójść względem drugiej strony na ustępstwa.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?
Znajomość technik negacyjnych pozwoli na dobranie najefektywniejszej strategii, która jeśli będzie konsekwentnie realizowana może doprowadzić do doprowadzenie do realizacji wcześniej podjętych założeń.
Częścią szkolenia jest także kurs odczytywania mowy ciała partnera negocjacyjnego oraz szkolenie dające nam narzędzia potrzebne do oszacowania pozycji, jaką mamy na początku naszych negocjacji, tak by móc wyznaczyć realny do osiągnięcia cel.