Szkolenie obsługa klienta

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dlatego też niektórzy twierdzą, że firmach, które utrzymują się ze sprzedaży najważniejszym działem jest marketing. Owszem, żeby ludzie chcieli coś kupić, najpierw muszą wiedzieć, że taki produkt jest na rynku, co więcej powinni sobie uświadamiać, że bez tego produktu ich życie nie jest satysfakcjonujące. Wtedy istnieje duża szansa, że wydadzą swoje ciężko zarobione pieniądze (a czasami zaciągną kredyt) na oferowany przez firmę produkt.

zdjęcie - Szkolenie obsługa klienta

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dlatego też niektórzy twierdzą, że firmach, które utrzymują się ze sprzedaży najważniejszym działem jest marketing. Owszem, żeby ludzie chcieli coś kupić, najpierw muszą wiedzieć, że taki produkt jest na rynku, co więcej powinni sobie uświadamiać, że bez tego produktu ich życie nie jest satysfakcjonujące.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

Gamma – firma szkoleniowa roku.

Wtedy istnieje duża szansa, że wydadzą swoje ciężko zarobione pieniądze (a czasami zaciągną kredyt) na oferowany przez firmę produkt. To rzeczywiście sprawdza się w przypadku sprzedaży konsumentom końcowym, czyli zwykłym ludziom. Nieco inaczej sprawa się ma, jeżeli produkt trzeba sprzedać pośrednikowi, lub chodzi o dobra luksusowe. Wtedy najistotniejszą rolę w całym procesie odgrywa osoba zajmująca się sprzedażą bezpośrednią.

Dobry handlowiec będzie potrafił sprzedać wszystko, co tylko do sprzedania będzie. Bez różnicy, czy będą to rajstopy, czy luksusowy samochód z wyposażeniem najwyższej klasy. Osoba taka powinna mieć dość specyficzne cechy osobowości, mieć także nieco przygotowania psychologicznego.

Oczywiście musi także mieć w małym palcu różne techniki sprzedażowe, te jednak dostarczy jej odpowiednio dobrane do potrzeb szkolenie. Obsługa klienta, niezależnie od tego co i komu się sprzedaje, powinna być prowadzona na odpowiednio wysokim poziomie – przynajmniej takim na jakim dany handlowiec sam chciałby być obsługiwany.

Dlatego też osoby zajmujące się sprzedażą powinny oprócz kompetencji bezpośrednio wypływających na wielkość sprzedaży rozwijać również niektóre z kompetencji miękkich. Są nimi na przykład umiejętności komunikacji zewnętrznej, empatia, savoir vivre i to nie tylko biznesowy, ale również taki na co dzień.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online:

Przydadzą się także umiejętności nawiązywania trwałych relacji – wiadomo, że prościej jest sprzedać coś klientowi już pozyskanemu, niż znaleźć nowego. Oczywiście oprócz standardowych szkoleń warto również poszukać takich nieoczywistych – kreatywnego myślenia, umiejętności improwizacji, czy wręcz flirtowania (choć z tym ostatnim trzeba trochę uważać).

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.