Książka – wywieranie wpływu Cialdini

Zarówno w zarządzaniu kapitałem ludzkim, jak i w pracy w dziale handlu, bardzo istotną kwestią jest wywieranie wpływu na innych. Kierownicy i liderzy grup często muszę sięgać po wywieranie wpływu na pracowników, aby zmotywować ich do działania, odpowiednio nakłonić do wywiązywania się z powierzanych zadań, czy też zachęcić do odpowiedniego podejścia do innych osób w przedsiębiorstwie. Wywieranie wpływu jest również niezastąpione, kiedy przekonać pracowników do zasad panujących w przedsiębiorstwie, do specyficznej filozofii przedsiębiorstwa, czy nawet misji i wizji przedsiębiorstwa, jaką powinien pracownik sobą reprezentować.

     
    Zarówno w zarządzaniu kapitałem ludzkim, jak i w pracy w dziale handlu, bardzo istotną kwestią jest wywieranie wpływu na innych. Kierownicy i liderzy grup często muszę sięgać po wywieranie wpływu na pracowników, aby zmotywować ich do działania, odpowiednio nakłonić do wywiązywania się z powierzanych zadań, czy też zachęcić do odpowiedniego podejścia do innych osób w przedsiębiorstwie.

    Wywieranie wpływu jest również niezastąpione, kiedy przekonać pracowników do zasad panujących w przedsiębiorstwie, do specyficznej filozofii przedsiębiorstwa, czy nawet misji i wizji przedsiębiorstwa, jaką powinien pracownik sobą reprezentować.
     
    W przypadku sprzedawców, wywieranie wpływu na innych, przekonywanie ich do zmiany własnego zdania czy choćby zapewnienie o słuszności własnego jest bardzo przydatne. Pomaga sprzedawać produkty i usługi i zapewnić klienta, że właśnie tego potrzebuje.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

    Wykorzystując różne metody i techniki wpływu na innych można w dość prosty sposób i szybko przekonać innych do zakupu oferowanych produktów czy usług. Świadome i profesjonalne wykorzystywanie technik wpływu na innych pozwala także na skuteczną sprzedaż i pozostawienia klienta w poczuciu zadowolenia i satysfakcji z przeprowadzonej transakcji.
     
    Aby świadomie i umiejętnie wykorzystywać możliwości, jakie daje wywieranie wpływu na innych, wiele osób decyduje się na profesjonalne szkolenia i kursy. Pomocna będzie także fachowa literatura. Książka - wywieranie wpływu Cialdini jako jedna z najsłynniejszych i najbardziej wartościowych książek poświęconych temu zagadnieniu już od dawna cieszy się ogromną popularnością.
     
    Wielu specjalistów korzysta z porad zawartych w tej książce, a także wielu specjalistów opiera swoje kursy i szkolenia na wiadomościach, jakie można zaczerpnąć z tej właśnie książki. Jest to doskonałe kompendium wiedzy, dzięki któremu można dowiedzieć się, jak przekonać innych, by zapragnęli zmiany decyzji, do której próbujemy ich przekonać, a nawet w jaki sposób ustrzec siebie przed próbą zmiany naszego zdania przez inne osoby.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.