Przeglądając ogłoszenia o pracę najpopularniejszym zawodem, który ciągle cierpi na niedosyt jest przedstawiciel handlowych. Wiele firm poszukuje nowych przedstawicieli w związku z rozwojem, poszerzeniem oferty, poszerzeniem obszaru terytorialnego.
Jest to doskonała praca dla osób, którym nie przeszkadzają liczne podróże służbowe, mają łatwość w nawiązywaniu kontaktów, są gotowe na podjęcie pracy gdzie wynagrodzenie opiera się w znacznej części na systemie prowizyjnym.
Dla osób o odpowiednich predyspozycjach jest to idealne zajęcie, które pozwoli na osiągnięcie znacznych bonusów w postaci premii, samochodu służbowego, laptopa, pakietu socjalnego. Firmy wprawdzie organizują cykliczne szkolenia dla swoich przedstawicieli handlowych, ale zmieniając firmę lub branżę warto pochwalić się samodzielnym poszerzeniem kwalifikacji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Szkolenie obsługa klienta jest dla osób reprezentujących najróżniejsze branże. Na kursach internetowych i stacjonarnych osoby takie zyskają wiedzę uniwersalną - dobrą dla przedstawicieli medycznych jak i technicznych.
Warto poznać typy klientów, co pozwoli na ocenę na jakie zachowania możemy sobie pozwolić. Czy na miejscu będzie spoufalanie się, przechodzenie "na ty"?
Szkolenia odbywają się przy udziale psychologa, a symulacje rozmów pozwolą na podzielenie się doświadczeniami wśród uczestników. Ważne jest także badanie potrzeb klienta, a także ich uwidacznianie.
Odpowiednie poprowadzenie rozmowy pozwoli klientowi unaocznić dotychczas niezdefiniowane potrzeby. Ucząc się empatii rozwiążemy problemy klientów, nauczymy się na nie reagować.
Ważne jest także reagowanie w trudnych rozmowach, nauka opanowania, odróżnienie stanowczości od nieuprzejmych zachowań.
Jak budować długofalowe relacje? Jak budować partnerstwo i poczucie zaufania? Jakie stosować techniki sprzedaży? Jak indywidualizować swoje podejście do poszczególnych klientów? Jak w końcu organizować swoją pracę?
Nawet będąc w zawodzie kilka, kilkanaście lat możemy nauczyć się czegoś nowego, wymienić doświadczeniami, a także nawiązać cenne znajomości wśród osób z podobnej branży.
Szkolenie będzie także dodatkowym atutem w CV podczas poszukiwania pracy.
Przeglądając ogłoszenia o pracę najpopularniejszym zawodem, który ciągle cierpi na niedosyt jest przedstawiciel handlowy. Wiele firm poszukuje nowych przedstawicieli w związku z rozwojem, poszerzeniem oferty, poszerzeniem obszaru terytorialnego. Jest to doskonała praca dla osób, którym nie przeszkadzają liczne podróże służbowe, mają łatwość w nawiązywaniu kontaktów, są gotowe na podjęcie pracy gdzie wynagrodzenie opiera się w znacznej części na systemie prowizyjnym. Dla osób o odpowiednich predyspozycjach jest to idealne zajęcie, które pozwoli na osiągnięcie znacznych bonusów w postaci premii, samochodu służbowego, laptopa, pakietu socjalnego. Firmy wprawdzie organizują cykliczne szkolenia dla swoich przedstawicieli handlowych, ale zmieniając firmę lub branżę warto pochwalić się samodzielnym poszerzeniem kwalifikacji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:
Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku.
Szkolenie obsługa klienta jest dla osób reprezentujących najróżniejsze branże. Na kursach internetowych i stacjonarnych osoby takie zyskają wiedzę uniwersalną - dobrą dla przedstawicieli medycznych jak i technicznych. Warto poznać typy klientów, co pozwoli na ocenę na jakie zachowania możemy sobie pozwolić. Czy na miejscu będzie spoufalanie się, przechodzenie "na ty"? Szkolenia odbywają się przy udziale psychologa, a symulacje rozmów pozwolą na podzielenie się doświadczeniami wśród uczestników. Ważne jest także badanie potrzeb klienta, a także ich uwidacznianie. Odpowiednie poprowadzenie rozmowy pozwoli klientowi unaocznić dotychczas niezdefiniowane potrzeby.
Ucząc się empatii rozwiążemy problemy klientów, nauczymy się na nie reagować. Ważne jest także reagowanie w trudnych rozmowach, nauka opanowania, odróżnienie stanowczości od nieuprzejmych zachowań. Jak budować długofalowe relacje? Jak budować partnerstwo i poczucie zaufania? Jakie stosować techniki sprzedaży? Jak indywidualizować swoje podejście do poszczególnych klientów? Jak w końcu organizować swoją pracę? Nawet będąc w zawodzie kilka, kilkanaście lat możemy nauczyć się czegoś nowego, wymienić doświadczeniami, a także nawiązać cenne znajomości wśród osób z podobnej branży. Szkolenie będzie także dodatkowym atutem w CV podczas poszukiwania pracy.