Szkolenie obsługa klienta

Prawidłowa obsługa klienta to klucz do sukcesu firmy. Profesjonalni sprzedawcy wiedzą, jak ważne jest podejście do ludzi, którzy chcą kupić u nas produkt lub daną usługę. Z tego względu często stosowaną praktyką jest zorganizowanie dla pracowników firmy szkolenia z obsługi klienta.

zdjęcie - (the_title())

Korzyści ze szkolenia z obsługi klienta

Prawidłowa obsługa klienta to klucz do sukcesu firmy. Profesjonalni sprzedawcy wiedzą, jak ważne jest podejście do ludzi, którzy chcą kupić u nas produkt lub daną usługę.

Z tego względu często stosowaną praktyką jest zorganizowanie dla pracowników firmy szkolenia z obsługi klienta.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Szkolenie daje odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez personel. Uczy w jaki sposób pogodzić uprzejmość oraz stanowczość wobec klienta, jak radzić sobie z trudnymi emocjami i organizować profesjonalną obsługę oraz jak stworzyć atmosferę przyjaźni i komfortu dla klientów.

Podczas szkolenia można dowiedzieć się również w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne oraz e-mailowe, aby osiągnąć pożądany efekt, a klient czuł się komfortowo.

Uzyskane umiejętności podczas szkolenia

Podczas szkolenia pracownicy firmy uczą się wielu przydatnych w dalszym życiu zawodowym umiejętności. Jedną z nich jest umiejętność stosowania wybranych technik działania podczas kontaktu z klientem. Pozwala to dostosować daną technikę do sytuacji tak, by klient czuł się komfortowo.

Drugą ważną umiejętnością jest radzenie sobie z własnymi, trudnymi emocjami, które mogą wpływać niekorzystnie na nasze kontakty z klientem. Szkolenie uczy w jaki sposób odrzucić złe emocje i skupić się na zadaniu.

Najważniejszą umiejętnością jaką pracownicy uzyskują po szkoleniu jest umiejętność budowania pozytywnego wizerunku firmy. Poprzez prawidłową obsługę klienta buduje się relację partnerskie z klientami, co przekłada się na pozytywny wizerunek firmy.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia dla handlowców online!

Metody i techniki wykorzystywane w trakcie szkolenia

Podczas szkolenia z prawidłowej obsługi klienta wykorzystuje się kilka technik. Jedną z nich jest wykład teoretyczny, który nakreśla dany problem i pozwala na późniejszą dyskusję na forum.

Ciekawym pomysłem jest wykorzystywanie specjalnie przygotowanych filmów szkoleniowych. Szkolenia opierają się również na pracy w grupie, odgrywaniu scenek sytuacyjnych oraz dyskusji grupowej. Program szkolenia pozwala nakreślić jakie są najważniejsze zasady w pracy z klientem.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.