Korzyści ze szkolenia z obsługi klienta
Prawidłowa obsługa klienta to klucz do sukcesu firmy. Profesjonalni sprzedawcy wiedzą, jak ważne jest podejście do ludzi, którzy chcą kupić u nas produkt lub daną usługę.
Z tego względu często stosowaną praktyką jest zorganizowanie dla pracowników firmy szkolenia z obsługi klienta.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Szkolenie daje odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez personel. Uczy w jaki sposób pogodzić uprzejmość oraz stanowczość wobec klienta, jak radzić sobie z trudnymi emocjami i organizować profesjonalną obsługę oraz jak stworzyć atmosferę przyjaźni i komfortu dla klientów.
Podczas szkolenia można dowiedzieć się również w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne oraz e-mailowe, aby osiągnąć pożądany efekt, a klient czuł się komfortowo.
Uzyskane umiejętności podczas szkolenia
Podczas szkolenia pracownicy firmy uczą się wielu przydatnych w dalszym życiu zawodowym umiejętności. Jedną z nich jest umiejętność stosowania wybranych technik działania podczas kontaktu z klientem. Pozwala to dostosować daną technikę do sytuacji tak, by klient czuł się komfortowo.
Drugą ważną umiejętnością jest radzenie sobie z własnymi, trudnymi emocjami, które mogą wpływać niekorzystnie na nasze kontakty z klientem. Szkolenie uczy w jaki sposób odrzucić złe emocje i skupić się na zadaniu.
Najważniejszą umiejętnością jaką pracownicy uzyskują po szkoleniu jest umiejętność budowania pozytywnego wizerunku firmy. Poprzez prawidłową obsługę klienta buduje się relację partnerskie z klientami, co przekłada się na pozytywny wizerunek firmy.
Metody i techniki wykorzystywane w trakcie szkolenia
Podczas szkolenia z prawidłowej obsługi klienta wykorzystuje się kilka technik. Jedną z nich jest wykład teoretyczny, który nakreśla dany problem i pozwala na późniejszą dyskusję na forum.
Ciekawym pomysłem jest wykorzystywanie specjalnie przygotowanych filmów szkoleniowych. Szkolenia opierają się również na pracy w grupie, odgrywaniu scenek sytuacyjnych oraz dyskusji grupowej. Program szkolenia pozwala nakreślić jakie są najważniejsze zasady w pracy z klientem.