Wygodniej jest być farmerem, skuteczniej hunterem!

Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

IDEA SZKOLENIA

Cele projektu:

  • Handlowcy sami wyszukują kontakty i umawiają jakościowe spotkania z klientami (generują leady sprzedażowe)
  • Handlowcy biorą odpowiedzialność za wynik, zamiast szukać uzasadnienia własnych porażek w działaniach firmowych (orientacja na zwiększenie sprzedaży zamiast na asekurację braku wyników)
  • Rozpoznanie i wykorzystanie własnego wzorca charyzmy do budowania aktywnego zespołu sprzedażowego (jak skutecznie sprzedawać na poziomie osobistym)
  • Handlowcy są partnerami dla klienta i negocjują warunki z nim, a nie ze swoim szefem (motywacja zespołu sprzedażowego do aktywności na zewnątrz a nie do środka)
  • Zespół sprzedaży , który trafia do decydentów, znajduje kreatywne rozwiązania dotarcia do klienta i skutecznie stosuje techniki zamknięcia sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie oporem handlowców przed zmianą (jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży)

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego, za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce (wzrost sprzedaży w roku 2016/2017 o 48%). Szkolenie ma charakter elitarny - liczba miejsc jest ograniczona.

Fakt 1. 64% managerów i dyrektorów sprzedaży, uważa, że ich zespoły sprzedażowe pracują poniżej poziomu ich oczekiwań.

Fakt 2. Wszystkie firmy które wprowadziły system aktywnej sprzedaży Gamma, podniosły wyniki sprzedażowe.

Fakt 3. Większość działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu. Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie dzięki ich działaniom. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).

Crash meeting® – uczymy się na potknięciach innych

Crash meeting to spotkanie wyłącznie dla uczestników szkolenia. Managerowie dzielą się swoimi dokonaniami, ale również potknięciami w pobudzaniu zespołu sprzedażowego do działania.

Każdy manager ma swój dedykowany czas, przebieg spotkania odbywa się według etapów:

1. Manager opisuje swoją historię podając fakty, opisując zdarzenia, sytuacje, okoliczności, czas, miejsce etc. Pozostali zadają pytania, aby lepiej zrozumieć sytuację. Uwaga! Pytania dotyczą wyłącznie faktów, wszyscy powstrzymują się od ocen.

2. Pozostali eksplorują wszystkie możliwe przyczyny, które mogły mieć wpływ na zaistniałą sytuację.

3. Wszyscy, poza opowiadającym dzielą się wnioskami, jakie wyciągają dla własnej pracy
i własnego zespołu oraz budują tzw. autorekomendacje dla samych siebie.


Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Z badania DiscoverOrg wynika, że aż 81% firm o najniższym wzroście sprzedaży popełnia błąd i głównie pozyskuje klientów wśród tych którzy się sami zgłoszą, a nie samodzielnie generuje leady.
Cena szkolenia:

2700 zł/os.

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

27

luty 2019 do

28

luty 2019
Miejsce szkolenia:

Warszawa

Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
    27 luty 2019 r. do 28 luty 2019 r.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

    (2 dni szkoleniowe, program dla managerów i dyrektorów sprzedaży)


    1. Wprowadzenie: oś aktywności zespołu sprzedażowego

    • Dlaczego jest to wyłącznie szkolenie dla managerów sprzedaży ?
    • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
    • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
    • Jak bardzo chcesz obudzić swój zespół? – określenie optimum dla branży oraz charakterystyki zespołu sprzedaży
    • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
    • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą

    2. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach

    • Lejek vs. walec sprzedaży (co to jest sztuka skutecznej sprzedaży)
    • Współpraca marketingu i sprzedaży
    • Znajomość technik sprzedaży – bardzo dobra, stosowanie - zerowe
    • Wektor sprzedaży – do środka, czy na zewnątrz
    • Sprawdzone modele generowania lead’ów przez handlowców
    • Zarządzanie portfelem klientów
    • CRM jako narzędzie aktywizacyjne
    • Challanger sale – jak kształtować relację z klientem
    • Wreszcie najważniejsze – jak skutecznie sprzedawać w stylu hunterskim?

    3. Expose – „Nowy start w sprzedaży”

    • Odpowiedz na podstawowe pytania : „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
    • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
    • Liczbowe wskaźniki zmiany
    • Narzędzia do monitorowania i wzmacniania pobudzenia
    • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

    4. Jak stworzyć charyzmatyczny przekaz? (jak zmotywować pracownika do sprzedaży?)

    • Charyzma oparta o osobowość handlową
    • Charyzma oparta o merytorykę
    • Charyzma oparta na strategii i analityczności
    • Charyzma oparta na umiejętności współpracy zespołowej

    5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem

    • Dlaczego handlowiec boi się zostać hunterem - 3 rodzaje oporu
    • Opór nr 1 – „teraz jest dobrze, boję się co zmiany przyniosą” – potrzeba bezpieczeństwa
    • Opór nr 2 – „teraz jest wygodnie, nie chcę nic zmieniać” – niechęć do wychodzenia ze strefy komfortu
    • Opór nr 3 – „jestem doradcą, a nie akwizytorem” – potrzeba wizerunkowa
    • Sposoby radzenia sobie z oporem wprost i nie wprost
    • Przeciwdziałanie psychomanipulacjom ze strony pracowników

    6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków

    • ­­Wdrożenie planu aktywizacji sprzedaży w organizacji.
    • Tematy szkoleń sprzedażowych dla handlowców – na poziomie mentalnym i narzędziowym

    Cena szkolenia

    2700 zł/os.

    Miejsce szkolenia

    Warszawa

    Termin szkolenia
    27 luty 2019 do 28 luty 2019
    Czy możesz uzyskać 50-80%
    dofinansowanie do
    szkolenia poprzez BUR?

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost wskaźników biznesowych, dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego;
    • wzmocnienie profesjonalnego wizerunku firmy na rynku;
    • zwiększenie rentowności sprzedaży;
    • możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej;
    • mniejsza rotacja, czyli mniej nieprzewidzianych zmian;
    • lepiej wykorzystany potencjał pracowników;
    • możliwość zbudowania interaktywnych, prężnych zespołów, gotowych się rozwijać;
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy);
    • wzmocnienie wizerunku organizacji, jako miejsca elastycznego i podążającego za trendami;

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • zdobędziesz świadomość, jak stworzyć odpowiedzialny zespół, którego fundamentem jest aktywna sprzedaż;
    • dowiesz się, jak rozbudzić zaangażowanie wśród podwładnych;
    • będziesz wiedział, jak przeprowadzić kluczowe rozmowy z podwładnymi;
    • nabędziesz umiejętności dotyczących stworzenia możliwości nauki i rozwoju wśród swojego zespołu;
    • dowiesz się, jak zbudować swój wizerunek, jako menadżera nowoczesnego i podążającego za trendami oraz menadżera wspierającego i wymagającego konkretnych rezultatów;
    • wymienisz doświadczenia zawodowe z innymi uczestnikami szkolenia;
    • dowiesz się, jak wdrożyć nowoczesny styl zarządzania;
    • dowiesz się, jak zarządzać zespołem i osiągać lepsze rezultaty biznesowe;

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Wzmocnienie współpracy między przełożonym, a działem sprzedaży;
    • Większa skuteczność w sprzedaży – wymierne rezultaty finansowe;
    • Optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży;
    • Wyższa motywacja wewnętrzna, dzięki większej skuteczności w sprzedaży;
    • Zbudowanie wizerunku organizacji przyszłości;

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

    Termin szkolenia: 27 luty 2019 r. do 28 luty 2019 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 2700 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-02-27
    27 luty 2019 -
    2019-02-28
    28 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
    2019-02-27
    27 luty 2019 -
    2019-02-28
    28 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2019-03-21
    21 marzec 2019 -
    2019-03-22
    22 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
    2019-03-25
    25 marzec 2019 -
    2019-03-26
    26 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2019-03-25
    25 marzec 2019 -
    2019-03-26
    26 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
    2019-04- 8
    8 kwiecień 2019 -
    2019-04- 9
    9 kwiecień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.