Obietnice w dobrej cenie
Nawet jeżeli nie wydają się do siebie podobne, to jednak mają ze sobą wiele wspólnego, czepiąc z tego samego źródła – ludzkiego umysłu. Techniki sprzedaży i negocjacji wpływają na rozwój przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu, dlatego też należy uważnie dobierać osoby, które się nimi zajmują. Powinny one posiadać niezbędne doświadczenie, wiedzę oraz praktyczne wsparcie w postaci dobrze przygotowanego zespołu i produktów, które posiadają wszystkie wspomniane cechy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.
- szkolenia handlowe
- szkolenia dla sprzedawców
- szkolenia negocjacje handlowe
- profesjonalna obsługa klienta szkolenie
Zapraszamy.
Spełnienie obietnicy, jaka zostaje zawarta w procesie sprzedaży, to kluczowy element, dzięki któremu klient powraca, żeby ponownie skorzystać z oferty danej firmy. Jeżeli na tym etapie dojdzie do jakichkolwiek manipulacji, przekłamań czy nie dotrzymania słowa, konsekwencje mają daleko bardziej idące skutki niż tylko reklamacja towaru albo usługi.
W dobie mediów społecznościowych wszelkiego rodzaju potknięcia szybko są dokumentowane i rozpowszechniane, przestrzegając przed korzystaniem z oferty przedsiębiorstwa niedbającego o potrzeby swoich klientów albo oszukującego ich w trakcie podpisywania umowy, dodając do niej „małym druczkiem” luki, jakich żadna ulotka, reklama czy konsultant nie wyjaśnili.
Stracone w ten sposób zaufanie trudno odzyskać, podobnie jak trudno jest przekonać partnera w negocjacjach o szczerości swoich intencji po tym, jak dopuściło się złamania wszystkich najważniejszych postanowień. Osoby oszukane w taki sposób raczej nie chcą ani nawet nie próbują zrozumieć drugiej strony, po prostu zrywają kontakt.
Tak właśnie jest w przypadku klientów. Jeżeli firma nie wywiąże się ze swoich obietnic i żelazko zepsuje się miesiąc po jego kupieniu (z winy konsument czy też fabrycznych niedociągnięć), trudno oczekiwać, że taka osoba ponownie zaufa producentowi oferującemu wadliwy sprzęt.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online:- Szkolenie komunikacja z klientem. Lojalny, zadowolony klient to wartość, skarb. Trzeba o niego dbać..
- Techniki sprzedaży B2B online. Szkolenie ma za zadanie przygotować handlowców do prowadzenia rozmów z klientami w nowy sposób
Dlatego też konieczne są trzy rzeczy: dobry sprzedawca, dobrze dobrane słowa, które znajdują swoje pokrycie w rzeczywistości (jeżeli czegoś nie ma, to się o tym po prostu nie mówi) oraz dobre techniki perswazji. Dzięki temu klient poczuje, że w tym sklepie się o niego dba i można mu zaufać.