Obietnice w dobrej cenie

Nawet jeżeli nie wydają się do siebie podobne, to jednak mają ze sobą wiele wspólnego, czepiąc z tego samego źródła – ludzkiego umysłu. Techniki sprzedaży i negocjacji wpływają na rozwój przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu, dlatego też należy uważnie dobierać osoby, które się nimi zajmują. Powinny one posiadać niezbędne doświadczenie, wiedzę oraz praktyczne wsparcie w postaci dobrze przygotowanego zespołu i produktów, które posiadają wszystkie wspomniane cechy.
26 maja 2018
zdjęcie - Obietnice w dobrej cenie

Nawet jeżeli nie wydają się do siebie podobne, to jednak mają ze sobą wiele wspólnego, czepiąc z tego samego źródła – ludzkiego umysłu. Techniki sprzedaży i negocjacji wpływają na rozwój przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu, dlatego też należy uważnie dobierać osoby, które się nimi zajmują. Powinny one posiadać niezbędne doświadczenie, wiedzę oraz praktyczne wsparcie w postaci dobrze przygotowanego zespołu i produktów, które posiadają wszystkie wspomniane cechy.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.

Zapraszamy.

Spełnienie obietnicy, jaka zostaje zawarta w procesie sprzedaży, to kluczowy element, dzięki któremu klient powraca, żeby ponownie skorzystać z oferty danej firmy. Jeżeli na tym etapie dojdzie do jakichkolwiek manipulacji, przekłamań czy nie dotrzymania słowa, konsekwencje mają daleko bardziej idące skutki niż tylko reklamacja towaru albo usługi.

W dobie mediów społecznościowych wszelkiego rodzaju potknięcia szybko są dokumentowane i rozpowszechniane, przestrzegając przed korzystaniem z oferty przedsiębiorstwa niedbającego o potrzeby swoich klientów albo oszukującego ich w trakcie podpisywania umowy, dodając do niej „małym druczkiem” luki, jakich żadna ulotka, reklama czy konsultant nie wyjaśnili.

Stracone w ten sposób zaufanie trudno odzyskać, podobnie jak trudno jest przekonać partnera w negocjacjach o szczerości swoich intencji po tym, jak dopuściło się złamania wszystkich najważniejszych postanowień. Osoby oszukane w taki sposób raczej nie chcą ani nawet nie próbują zrozumieć drugiej strony, po prostu zrywają kontakt.

Tak właśnie jest w przypadku klientów. Jeżeli firma nie wywiąże się ze swoich obietnic i żelazko zepsuje się miesiąc po jego kupieniu (z winy konsument czy też fabrycznych niedociągnięć), trudno oczekiwać, że taka osoba ponownie zaufa producentowi oferującemu wadliwy sprzęt.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online:

Dlatego też konieczne są trzy rzeczy: dobry sprzedawca, dobrze dobrane słowa, które znajdują swoje pokrycie w rzeczywistości (jeżeli czegoś nie ma, to się o tym po prostu nie mówi) oraz dobre techniki perswazji. Dzięki temu klient poczuje, że w tym sklepie się o niego dba i można mu zaufać.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.