Telesprzedaż, czyli różnego rodzaju techniki sprzedaży poprzez kontakt telefoniczny z klientem, jak również telemarketing, czy zwykła sprzedaż towarów i usług przez telefon jest w obecnym czasie jedną z absolutnie najskuteczniejszych form sprzedaży oraz skutecznym sposobem dotarcia przez firmę do swojego potencjalnego klienta.
Dziedzina gospodarki jaką jest handel i związana z nią sprzedaż ma to do siebie, iż dzieli pracowników na dwa zasadnicze typy: osoby odnoszące spektakularne sukcesy i wielkie wyniki sprzedażowe, jak i szarych pracowników odnoszących zawsze średnie wyniki.
Aby zmienić ten stan rzeczy, należy ciągle się rozwiać – uczyć nowych rzeczy, poszerzyć swój warsztat umiejętności, dzięki czemu możliwe będzie poprawienie swoich wyników sprzedażowych.
Przełoży się to zarówno na wzrost pensji pracownika, jak i poprawę kondycji całej firmy. Będzie zatem korzystne dla wszystkich. Dlatego też warto korzystać ze specjalistycznych szkoleń związanych z telesprzedażą i telemarketingiem.
Celem szkoleń z zakresu telemarketingu i telesprzedaży jest przekazanie wszystkim ich uczestnikom głębokiej wiedzy teoretycznej oraz szerokich doświadczeń praktycznych. Podczas ćwiczeń kształtowana będzie aktywna, pro-sprzedażowa postawa.
Poruszone zostaną zagadnienia związane z psychologią, w tym w szczególności z psychologią sprzedaży. Uczestnicy nauczą się wielu technik sprzedaży i technik wywierania wpływu, jak również udoskonalą swe umiejętności związane z zarządzeniem telefoniczną rozmową sprzedażową.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do tych wszystkich osób, które zajmują się oferowaniem i sprzedawaniem różnego rodzaju towarów, produktów, jak również usług, za pośrednictwem telefonu.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Z usług szkoleniowych powinny również korzystać wszystkie te firmy, które mają na celu zwiększenie przychodów ze sprzedaży telefonicznej. W tym przypadku szkolenie powinno zostać skierowane do pracowników działów sprzedaży, działów telesprzedaży, działów call center, lub też działów telemarketingu (ewentualne innych działów wykonujących tego rodzaju zadania).