Koncepcja Learning Agility łączy w sobie umiejętność zwinnej adaptacji do zmieniających się warunków z umiejętnością zwinnego uczenia się i szybkiego przekładania nabytej wiedzy na nowe działania w nowej rzeczywistości. Akademia Learning Agility odpowiada na bieżące i przyszłe wyzwania pracy w środowisku VUCA.
Koncepcja Learning Agility łączy w sobie umiejętność zwinnej adaptacji do zmieniających się warunków z umiejętnością zwinnego uczenia się i szybkiego przekładania nabytej wiedzy na nowe działania w nowej rzeczywistości. Akademia Learning Agility odpowiada na bieżące i przyszłe wyzwania pracy w środowisku VUCA.
Czy chcemy czy nie, coraz częściej funkcjonujemy w ciągle zmieniających się, nieprzewidywalnych warunkach, określanych środowiskiem VUCA:
Volatility / Niestabilnym
Uncertainty / Niepewnym
Complexity / Złożonym
Ambiguity / Nieoznaczonym
Aby skutecznie funkcjonować w środowisku VUCA, konieczna jest umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia, czyli LEARNING AGILITY.
Badanie Korn Ferry Institute, przeprowadzone wśród ponad miliona osób aktywnych zawodowo z całego świata, wykazało 5 cech charakterystycznych dla osób osiągających w środowisku VUCA ponadprzeciętne wyniki:
Koncepcja Learning Agility łączy w sobie umiejętność zwinnej adaptacji do zmieniających się warunków z umiejętnością zwinnego uczenia się i szybkiego przekładania nabytej wiedzy na nowe działania w nowej rzeczywistości. Akademia Learning Agility odpowiada na bieżące i przyszłe wyzwania pracy w środowisku VUCA.
Dla kogo przeznaczony jest Learning Agility Program:
Kadra menedżerska na każdy poziomie w organizacji
Zarządzający projektami
HiPo – talenty / osoby wskazane jako te, o najwyższym potencjale
Kadra zarządzająca poszukująca wzrostu efektywności swojej organizacji
Pracownicy zespołów w firmach zmierzających w kierunku kultury zwinnej, łatwo adaptującej się no zmiennej rzeczywistości
Specjaliści poszukujący wzrostu swojej efektywności
Co nas wyróżnia:
Metodyka bazująca na przekrojowych (1 mln osób) badaniach Korn Ferry Institiut
Poszczególne sesje są ze sobą powiązane i stanowią zintegrowaną całość zrealizowaną w oparciu o symulacje, gry, studia przypadków i praktyczne warsztaty rozwoju 5 fundamentów Learning Agility
Skupiamy się na rozwijaniu umiejętności niezbędnych w dzisiejszych, wyzwaniowych czasach - dla osiągania celów osobistych i zadań organizacji, stosujemy zasadę evidence-based, co oznacza, że wiedza którą przekazujemy oparta została na rozwiązaniach i narzędziach sprawdzonych w praktyce.
Zobowiązania wdrożeniowe (ustalone na osi czasu i w kryteriach sukcesu) jako podsumowanie każdego spotkania, kolejne natomiast zaczyna się od omówienia doświadczeń uczestników ze stosowania proponowanych rozwiązań
Program zajęć współtworzą osoby biorące udział w projekcie (ankieta oczekiwań przed rozpoczęciem każdej edycji).
Grupa peermentoringowa na Whatsapp’ie bądź innym medium pozwalające na wymianę doświadczeń wdrożeniowych, na wspieranie uczestników w zmianie
Multimedialne pigułki wiedzy pomiędzy szkoleniami (video, podcast, animacje, e-learning)
Korzyści z udziału w Learning Agility Program
Skrócenie czasu reakcji na zmiany zachodzące w otoczeniu biznesowym
Obniżenie stresu związanego ze zmiennością i nieprzewidywalnością
Szczegółowy program 5 szkoleń składających się na Learning Agility Program: Sesja 1: People Agility, Sesja 2: Change Agility, Sesja 3: Results Agility, Sesja 4: Mental Agility, Sesja 5: Self-Awareness oraz Sesji nr6 – Follow Up
Szczegółowy program 5 szkoleń składających się na Learning Agility Program: Sesja 1: People Agility, Sesja 2: Change Agility, Sesja 3: Results Agility, Sesja 4: Mental Agility, Sesja 5: Self-Awareness oraz Sesji nr6 – Follow Up
Digital & Implenetation Learning to połącznie rozwiązać cyfrowych oraz tych, które są zorientowane na wdrożenie zgodnie z modelem 70/20/10. Wierzymy, że zmiana nie odbywa się na szkoleniu – szkolenie jest impulsem do transformacji, która wydarzy się po warsztacie / pomiędzy warsztatami online.
Wieloletni staż menedżerski, doświadczenie trenerskie w prowadzeniu setek dni szkoleniowych dla kadry kierowniczej powoduje, że trenerzy rozumieją wyzwania stojące przed uczestnikami i mogą zaproponować sprawdzone w praktyce rozwiązania.
Doświadczenie w szkoleniu kadry menedżerskiej liczmy w tysiącach dni szkoleniowych oraz dziesiątkach tysięcy kierowników i menedżerów różnego szczebla. Mieliśmy przyjemność pracować zarówno dla największych polskich firm, międzynarodowych korporacji oraz mniejszych, rodzinnych przedsiębiorstw.
W świecie zmian – najpierw reaguje człowiek, potem organizacja
Zwykliśmy uważać, że na emocje nie ma miejsca w pracy. Przyzwyczailiśmy się myśleć, że emocje kolidują z profesjonalnych podejściem w przywództwie, pracy zespołowej i w praktyce. Ale emocje były, są i będą obecne w każdej organizacji, w każdym biznesie i w każdym dziesięcioleciu. I chociaż od zawsze oddziaływały na każdy obszar biznesu, od badań i rozwoju, poprzez zarządzanie, wytwarzanie i dostarczanie produktów i usług, aż po rozwój pracowników, woleliśmy uznawać je za aspekt prywatny, na który trudno znaleźć miejsce w pracy.
Bezpieczeństwo psychologiczne jako fundament organizacji uczącej się, adaptującej się do zmian i uwalniającej potencjał
Bezpieczeństwo psychologiczne tworzy środowisko sprzyjające podejmowaniu ryzyka interpersonalnego. Można je ukształtować poprzez działania menedżerskie z zespołem, budowanie świadomości u samych pracowników oraz poprzez inicjatywy realizowane przez zespół jako zbiorowość (bez udziału menedżera).
Większość menedżerów, pracowników w obecnej sytuacji mówi jak wiele zmian dotknęło każdego z Nas w ostatnich kilku Covidowych miesiącach. Wiele organizacji zastanawia się jak dalej ułożyć procesy rozwojowe i strategiczne w firmie by przyniosły pożądane efekty realizując jednocześnie cele strategiczne.
Około 40% osób nowo mianowanej kadry menedżerskiej, poprzednio nie pracujących na stanowiskach związanych z kierowaniem pracą innych, ponosi niepowodzenie w ciągu pierwszego półtora roku po awansie, a co czwarta z nich dobrowolnie składa rezygnację.
Excellent Leader Program dostarcza tych kompetencji poprzez następujące szkolenia: Zaangażowanie, Obniżanie rotacji, Zaufanie i empowerment, Tworzenie przestrzeni na leadership, Zwinność w prowadzeniu zespołu.
Excellent Leader Program dostarcza tych kompetencji poprzez następujące szkolenia: Zaangażowanie, Obniżanie rotacji, Zaufanie i empowerment, Tworzenie przestrzeni na leadership, Zwinność w prowadzeniu zespołu.
Miarą gotowości firmy na zmiany jest accountability każdego z jej pracowników
Ludzie stawiający się w roli ofiary otaczającej rzeczywistości, usprawiedliwiają swoją niemoc, tłumaczą swój brak efektywności i próbują racjonalizować kiepskie wyniki. Tym samym, w sposób nieświadomy, hamują swój własny rozwój. Natomiast osoby, które przyjmują na siebie odpowiedzialność koncentrują się na pokonywaniu przeszkód, radzeniu sobie z problemami i osiąganiu lepszych wyników.
Koncepcja Learning Agility łączy w sobie umiejętność zwinnej adaptacji do zmieniających się warunków z umiejętnością zwinnego uczenia się i szybkiego przekładania nabytej wiedzy na nowe działania w nowej rzeczywistości. Akademia Learning Agility odpowiada na bieżące i przyszłe wyzwania pracy w środowisku VUCA.