Skuteczne metody sprzedaży

Własna firma to marzenie wielu ludzi. Nie da się bowiem ukryć, że praca na etacie nierzadko nie wystarcza, aby zapewnić naszej rodzinie godny poziom życia. Prowadzenie dobrze prosperującej firmy nie należy jednak do rzeczy najłatwiejszych. Tak naprawdę, prowadzenie własnej firmy jest rzeczą trudną. Aby firma przynosiła dochody, należy liczyć się z ciężką pracą.

8 stycznia 2019
zdjęcie - Skuteczne metody sprzedaży

Skuteczne metody sprzedaży


Własna firma to marzenie wielu ludzi. Nie da się bowiem ukryć, że praca na etacie nierzadko nie wystarcza, aby zapewnić naszej rodzinie godny poziom życia. Prowadzenie dobrze prosperującej firmy nie należy jednak do rzeczy najłatwiejszych. Tak naprawdę, prowadzenie własnej firmy jest rzeczą trudną. Aby firma przynosiła dochody, należy liczyć się z ciężką pracą.

Najważniejsza jest odpowiednia promocja dóbr oraz usług oferowanych przez naszą firmę. Nie da się ukryć, że usługi produkty powinny posiadać wysoką jakość. Tylko wówczas bowiem będzie możliwe osiągnięcie zadowalających nas wyników sprzedaży. Nie mniej ważne jest to jakich zatrudnimy pracowników.

Dobry pracownik powinien być wykształcony. Coraz więcej osób oczekuje jednak również i doświadczenia. Doświadczony i wykwalifikowany pracownik daje nam bowiem gwarancję tego, że uda nam się osiągnąć firmowy sukces. Każdy pracodawca powinien jednak pamiętać o tym jak ważne jest stałe podnoszenie kwalifikacji przez pracowników.

Podnoszenie kwalifikacji możliwe będzie dzięki różnego rodzaju szkoleniom, Mogą to być szkolenia otwarte lub zamknięte.

Na współczesnym rynku funkcjonuje całe mnóstwo podmiotów oferujących szkolenia dla firm. Przy wyborze szkoleniowca warto zwrócić uwagę na kika istotnych kwestii. Należy wybrać szkoleniowca doświadczonego.

Dobrze by było przyjrzeć się jakie opinie ma dana firma szkoleniowa. Można zlecać przeprowadzenie szkoleń o przeróżnej tematyce. Jeżeli jednak zależy nam na poprawie jakości sprzedaży, powinniśmy zlecić przeprowadzenie szkolenia techniki sprzedaży.

Szkolenie z technik sprzedaży przyda się chociażby w telemarketingu. Bardzo ważny jest właściwy kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki szkoleniom z zakresu technik sprzedaży, pracownicy nauczą się jak rozmawiać z klientem, by wzbudzić jego zainteresowanie.

Nie da się ukryć, że na samym początku pracownikowi może być trudno. Doświadczony szkoleniowiec będzie jednak umiał wzbudzić zainteresowanie słuchaczy i sprawi, że szkolenie będzie skuteczne. Wiele jednak zależy od pracownika. Jeśli pracownik będzie zaangażowany, z całą pewnością wyciągnie ze szkolenia wnioski i wprowadzi je w życie.

Szkolenie telemarketing powinno obejmować zagadnienia związane z całym procesem sprzedaży. Szkoleniowiec powinien nauczyć pracownika jak przedstawić produkt czy usługę w intrygujący, wzbudzający zaciekawienie sposób. Aby sprzedaż była skuteczna, pracownik musi umieć wyczuć potrzeby klienta.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Szkolenia sprzedaż powinny nauczyć pracownika jak zadawać pytania pomocnicze. Pytania pomocnicze pomogą pracownikowi wyczuć potrzeby klienta i dopasować produkt do potrzeb klienta. Bardzo ważne jest również domknięcie sprzedaży. Nie należy zapominać o tym, aby pożegnanie z klientem zachęcało go do dalszych kontaktów w przyszłości.

Szkolenia z technik sprzedaży powinny zatem nauczyć pracownika również tego w jaki sposób rozmawiać z klientem. Należy odpowiednio modulować głos, być miłym i uprzejmym. W postawie pracownika nie powinno zabraknąć empatii oraz serdeczności. Reasumując powyższe rozważania, z łatwością można dojść do wniosku, że nauka odpowiednich technik sprzedaży jest na wagę złota.

Współczesny rynek produktów i usług jest bowiem przesycony. Nie da się zatem ukryć, że ciężko będzie pozyskać klienta. Pomogą nam w tym uprzejmość i wczuwanie się w potrzeby klienta. Aby pracownicy wykonywali swoje obowiązki skutecznie i efektywnie, pracodawca powinien organizować różnego rodzaju szkolenia. Dzięki tego rodzaju szkoleniom, pracownicy poznają tajniki sprzedaży.

Doświadczony szkoleniowiec nauczy pracownika odpowiednich postaw w kontakcie z potencjalnym klientem. Bardzo ważne jest odpowiednie powitanie i pożegnanie. Pożegnanie ma przede wszystkim zachęcić potencjalnego klienta do dalszych kontaktów z firmą w przyszłości.

Systematycznie i regularnie przeprowadzane szkolenia sprawią, że jakość sprzedaży produktów i usług znacząco wzrośnie. Dobrze by było organizować szkolenia w miejscu pracy, ale równie dobre będą szkolenia wyjazdowe.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

28 lipca 2022
Praca sprzedawcy jest wymagająca, bo częściej ponosimy porażkę niż wygraną, ale na tej bazie buduje się sukces. Jak sobie z nimi radzić?
27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.