Jako konsultant wspiera organizacje w ramach programów prozdrowotnych i szkoli pracowników w zakresie stylu życia i osiągania równowagi w życiu zawodowym i osobistym (work-life balance). Bierze aktywny udział w tworzeniu programów well-beingowych, które pozwalają firmom skutecznie wdrażać zmiany na poziomie kultury organizacyjnej. W ramach poszukiwania rozwiązań idealnych, które pomagałyby ludziom osiągać poczucie szczęścia i równowagi połączyła swoje doświadczenie jako lidera, trenera rozwoju osobistego i doradcy z praktyką trenera wellness (psychodietetyka) i dziś uczy jak osiągać stan well-beingu na co dzień. Specjalizuje się w tworzeniu programów well-beingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów well-beingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę zdrowia na trwałe. Tworzy autorskie programy i szkolenia prozdrowotne. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Unilever, Electrolux, Herbalife, PWPW, Dell, czy Generali.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.