Zdobyła doświadczenie, menedżerskie i projektowe w polskich i międzynarodowych organizacjach, pracując i zarządzając strukturami rozproszonymi. Konsultant, kierownik projektu i trener, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, podyplomowego Zarządzania Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej oraz Socjoterapii Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Posiada certyfikat Extended Disc. W ciągu 14 lat działalności szkoleniowej spędziła blisko 10 tysięcy godzin na salach szkoleniowych, przekazując wiedzę i ćwicząc umiejętności uczestników dotyczące zarządzania, realizacji projektów, komunikacji oraz współpracy w zespole. Jej obszarem specjalizacji są autorskie szkolenia z zarządzania projektami, gdzie wykorzystuje najlepsze praktyki realizacji projektów iteracyjnych (agile) i tradycyjnych oraz narzędzia user-centered design, design thinking i business model canvas, ponieważ podejście projektowe pozwala realizować przedsięwzięcia szybciej, efektywniej i z większym zadowoleniem ostatecznego użytkownika.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.