Synergia i wyjątkowy efekt team buildingowy dzięki połączeniu wielu formatów grywalizacji, warsztatów i event’ów
Gry kompozytowe
Gry scenariuszowe, team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.
Gry kompozytowe powstają z wielu różnych warstw i komponentów. Ich mechanika łączy wiele formatów grywalizacji, aktywności szkoleniowych i eventów w spójną i atrakcyjną całość. Uczestnicy zanurzeni w zaprojektowany świat znakomicie się bawią, współpracują, rywalizują, odkrywają granice swoich i …. naszych możliwości. Gry kompozytowe świetnie nadają się do wydarzeń team buildingowych, zarówno takich, które mają wyłącznie bawić, jak również takich, które mają cele rozwojowe. Gry są elastyczne pod kątem czasu i skalowalne pod kątem liczby uczestników.
Jak powstają gry kompozytowe w Gamma Discover? Korzystamy z bogatego dorobku psychologii społecznej i socjologii w tym: podejścia Huizinga’a do zabawy i gry, Cyklu Kolba oraz teorii zmiany. Jednocześnie włączamy autorskie rozwiązania IT– oprogramowanie oparte na Unity - w działania miękkie.
Zakładają one:
różnorodny próg wejścia wśród potencjalnych uczestników,
brak dokładnego wyobrażenia co w trakcie gry się wydarzy.
Nasze założenia:
Udział w grze powinien być dobrowolny.
Przed grą realizujemy wewnętrzną kampanię promocyjną.
Dobieramy doświadczonych animatorów i aktorów, którzy potrafią elastycznie reagować na różnorodne potrzeby uczestników.
Trenerzy czuwają nad całością procesu.
Dbamy o intuicyjny interfejs aplikacji wspierających przebieg gier.
Propozycje gier kompozytowych Gamma Discover
Reakcja Obronna
Gracze stają się pracownikami międzynarodowej korporacji, która posiada w Polsce mały ośrodek badawczy. Niestety od kilku dni nie można z nim nawiązać kontaktu. Zadaniem uczestników będzie ustalenie, co się tam wydarzyło. Szybko okazuje się, że ośrodek badawczy był tak naprawdę tajnym laboratorium epidemiologicznym, w którym zespół naukowców pracował nad nowoczesną bronią biologiczną. Jeden z eksperymentów zakończył się sukcesem - stworzono śmiercionośny i szybko rozprzestrzeniający się wirus. Gracze będą musieli powstrzymać wybuch epidemii.
Cechy gry:
różnorodne zadania koordynacyjne, logiczne, zespołowe i komunikacyjne,
gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn),
intrygująca i wciągająca fabuła,
zmienny i dostosowywany w trakcie gry poziom trudności zadań,
elementy szkoleniowe zintegrowane ze strukturą gry,
otwarty charakter świata gry,
spektakularny finał.
Eskadra
W trakcie rutynowych manewrów jeden z okrętów podwodnych znika nagle z sonarów. Na jego poszukiwania wyrusza GD 22 – potężny, atomowy okręt podwodny, na którym zaokrętowani są gracze. Wspólnie z animatorami muszą przygotować się do obsługi wszystkich stanowisk jednostki i odszukać zaginionych sojuszników. Efekty poszukiwań wskazują na to, że nie była to zwykła awaria…
Cechy gry:
wykorzystanie symulatorów komputerowych,
autorskie, interaktywne rekwizyty szkoleniowe,
wielopoziomowa, angażująca gra,
różnorodne zadania koordynacyjne, logiczne, zespołowe i komunikacyjne,
gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn),
zmierzenie się z sytuacjami kryzysowymi, złożonymi problemami,
stopniowalny poziom trudności,
elementy szkoleniowe zintegrowane ze strukturą gry,
fabuła gry oparta na interakcji z animatorami, scenografii i treściach.
Szkoła Agentów
Na pozór zwykły wyjazd integracyjny, szkoleniowy lub sprawozdawczy staje się zaawansowanym zgrywalizowanym wydarzeniem. Gracze stają się uczestnikami kursu na agentów wywiadu. Nie jest to jednak zwykły kurs – jego elementy zostały sprytnie ukryte w programie spotkania. Pracownicy będą musieli bardzo uważnie brać udział w kolejnych wykładach, spotkaniach i szkoleniach. Bez tego mogą stracić punkty i cenne informacje. Wszystko komplikuje się jeszcze bardziej gdy w pewnym momencie dochodzi do morderstwa. Początkujący agenci muszą wyjaśnić sprawę.
Cechy gry:
zadania i treści gry zintegrowane z programem wydarzenia,
radykalne zwiększenie motywacji uczestników do aktywnego udziału w wydarzeniu,
autorskie, interaktywne rekwizyty szkoleniowe,
połączenie rywalizacji i kooperacji,
elastyczny próg wejścia i poziom trudności,
aplikacja mobilna wspierająca grę,
wysoka integracja uczestników,
uzupełnienie cyklu szkoleniowego.
Vabank
Gracze otrzymują ciekawą propozycję. Na terenie obiektu znajduje się sejf z ukrytym w środku wielkim skarbem. Jak poradzić sobie ze skomplikowanym mechanizmem zabezpieczeń i dostać się do środka? Niezbędne będzie rozwikłanie wszystkich zagadek i zadań. Gra utrzymana w konwencji znanego filmu o kasiarzu Kwinto łączy w sobie nowoczesną technologię, gry szkoleniowe i elementy wydarzenia scenicznego. Będzie to świetne przełamanie statycznej sytuacji konferencyjnej.
Cechy gry:
nowoczesne, autorskie rekwizyty,
krótka i angażująca gra konferencyjna,
zadania angażujące wszystkich uczestników w trakcie całej gry,
gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn), wsparcie konferansjera,
Angażujące projekty, w których pracownicy na deskach scenicznych stają się ucieleśnieniem kluczowych wartości i kompetencji organizacji.
Zamiast być widzem bądź aktorem w sztuce teatralnej traktującej o życiu Twojej firmy. Na deskach prawdziwego teatru, z profesjonalnym oświetlaniem, make up’em i scenarzystą. Team building i integracja na najwyższym poziomie!
LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą
LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą – wszystko w formacie edutainment’owym. Są rekwizyty, stroje, są emocje jak w prawdziwym studio nagrań.
W tej grze równie dobrze jest być dobrym i złym charakterem!
Biorąc udział w zagadce kryminalnej uczestnicy mogą na chwilę spełnić swoje dziecięce marzenia. Na początku gry zostają wprowadzeni w sytuację, a następnie na dwie godziny wcielają się w przypisanych im bohaterów. Każda z postaci ma specyficzny charakter, każda ukrywa sekret.
Gry scenariuszowe, team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.
Synergia i wyjątkowy efekt team buildingowy dzięki połączeniu wielu formatów grywalizacji, warsztatów i event’ów
Gry scenariuszowe, team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.
Team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Król Artur nie żyje, a jego królestwo leży w ruinie! Pięciu wielkich rycerzy szykuję się do wojny o koronę Albionu. Camelot padł i znajduję się rękach Mordreda, bękarta Artura. Tymczasem Lancelot w imieniu Ginewry, żony zmarłego króla poprzysiągł walczyć o jej prawa do Korony.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.